באלנס גייסה 25 מיליון דולר לבצע דיגיטציה בתשלומים עבור מסחר B2B אלקטרוני

הגיוס היה בהובלת קרן הפינטק הגלובלית המובילה Ribbit Capital, וההשקעה כללה כמה מהשמות הגדולים ביותר בתחום הפינטק, והיא תאיץ את המשימה של באלנס להפוך למקוון את מסחר ה-B2B הגלובלי

bigstock

באלנס (Balance), פלטפורמת חוויית התשלומים עבור מסחר B2B אלקטרוני, הכריזה כי גייסה מימון בשיעור של 25 מיליון דולר במניות סדרה A בהובלת Ribbit Capital, ועם השתתפות של Avid Ventures וכן של משקיעים קיימים כדוגמת Lightspeed Ventures, Stripe, Y Combinator Continuity Fund, SciFi VC ו-UpWest. 

הגיוס כלל גם כמה משתתפים אינדיבידואליים כולל ז'קלין רסס (לשעבר מנהלת Square Capital) וכן כמה עובדים ומנהלים ראשונים נוספים מ-Square, Plaid, Coinbase, Stripe ופייפל. 

חברות מסחר אלקטרוני כמו אמזון ושופיפיי יצרו ציפיות בקרב הצרכנים לחוויה מקוונת חלקה עד לתשלום והיציאה מהאתר, עם תנאים גמישים, שיטות תשלום שונות ותמחור שקוף לחלוטין. למרות הציפיות הללו, 92% מעסקאות ה-B2B עדיין מבוצעות באופן לא מקוון, והן מייצגות סכום של יותר מ-2 טריליון דולר (יותר מפי 2 מאשר המסחר המבוצע באופן אלקטרוני).

אבל, זה משתנה במהירות - מספר מרקיע שחקים של שווקי B2B ועסקי מסחר אלקטרוני מתחילים לצוץ, והם מאיצים את המעבר של המיקור ומסחר ה-B2B מעסקאות לא מקוונות לכאלו שמבוצעות באופן מקוון. אבל, הם חסרו את פתרונות התשלומים הייעודיים ל-B2B הדרושים כדי לשמח את לקוחותיהם ולשמור עליהם. בהינתן המגמות הללו, סוחרי B2B חשים לחץ עצום לשפר את חוויות התשלום וסיום העסקה המקוונות שלהם.

באלנס פוגשת את הצורך הזה בשוק עם פלטפורמת השלמת עסקאות B2B כמו צרכנית ומיועדת לסוחרים ולשווקים. פלטפורמת השלמת העסקאות של החברה מספקת גמישות ושליטה עבור כל הצדדים המעורבים: רוכשים נהנים מבחירת שיטות תשלומים כולל ACH, העברת כספים אלקטרונית והמחאות, כמו גם קביעת תנאי נטו בזמן אמת בקופה.

סוחרים מקבלים תשלומים מיידים שתמיד מתואמים חשבונאית כמו עם כרטיסי אשראי; ושווקים מתאפשרים עם תשלום אוטומטי לספקים, מטריית תאימות מלאה וניהול התאמות. "התוצאה של סחר ה-B2B הגלובלי המתבצע בעיקר במצב לא מקוון היא יוקר מחיה וחוסר יעילות כלכלית, בכל ברחבי העולם. אנו נמצאים בשלב המוקדם מאוד של מעבר מסיבי ממסחר לא מקוון למקוון, בין התעשיות ", אומר בר גירון, מייסד ומנכ"ל באלנס.

"המטרה שלנו היא להקל על המעבר הזה עם חווית עסקאות מדהימה לעסקים ולספקים, כך שיהיה פשוט מאוד לכל עסק B2B להתחיל למכור באופן מקוון. אנו שמחים לחלוק חזון בנוגע לעתיד המסחר העולמי ב-B2B עם Ribbit Capital וכל התומכים והשותפים שלנו, ונרגשים מכך שהקבוצה המרשימה הזו תצטרף אלינו להמשך שיפור חווית התשלום של לקוחותינו".

"יש 130 טריליון דולר של סחר עולמי ב-B2B שמגיע באופן בלתי נמנע לרשת", מוסיף ג'ורדן אנג'לס, שותף כללי ב-Ribbit Capital. "תשתית השלמת העסקאות והתשלומים של באלנס נותנת לעסקי מסחר אלקטרוני ערכת כלים שנבנתה למטרה זו: להקל על המעבר הזה. נרגש להפוך לשותפים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית