תל אביב: שכן עזר לשמור על הילדה - והטריד אותה מינית באמצעות הוואטסאפ

אביה של הקטינה חשד כי ההתכתבות אינה הולמת את גילה הצעיר נטל את מכשיר הטלפון והמשיך להתכתב עם הנאשם, תוך שהוא מתחזה בפניו כקטינה

משטרת ישראל 

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בעיר, כתב אישום כנגד דניאל מירונוב (20) בגין ניסיון למעשה מגונה ולגרם מעשה מגונה בקטינה שגילה פחות מ-14, ניסיון להטרדה מינית של קטינה שגילה פחות מ-15, מעשה מגונה בקטינה שגילה פחות מ-14, שיבוש מהלכי משפט והחזקת חומרי תועבה.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד ניצן פרידמן הנאשם מתגורר בשכנות לסבתה של קטינה ילידת 2014 בתל אביב ובהזדמנויות שונות נהג להגיע לביתה של הקטינה ביחד עם הסבתא ולסייע לה בהשגחה על הקטינה ואחיה.

ביום 13.8.2021 החל מהשעות הערב המאוחרות החל הנאשם להתכתב עם הקטינה באמצעות יישומון "וואטסאפ", לאחר שאביה של הקטינה חשד כי ההתכתבות אינה הולמת את גילה הצעיר נטל את מכשיר הטלפון והמשיך להתכתב עם הנאשם, תוך שהוא מתחזה בפניו כקטינה.

במהלך ההתכתבות, הפנה הנאשם לקטינה התייחסויות בעלות אופי מיני ובין היתר, ביקש מהקטינה לצלם עצמה בעירום עבור תשלום; להשאיר את דלת המקלחת והשירותים פתוחה כדי שיוכל לצפות בה; לבצע בו מעשים מיניים; לצלם עצמה בעירום תמורת תשלום ועוד.

בנוסף, ביקש הנאשם מהקטינה כי תשמור בסוד את ההתכתבות ביניהם ואף פעל למחיקת ההתכתבויות בין השניים במכשיר הטלפון הסלולארי שלו וכן במכשיר הסלולארי של הקטינה. כמו כן, צילם הנאשם ממכשיר הטלפון של הקטינה ושל סבתה  תמונות רבות של הקטינה, כאשר בארבע תמונות מתוכן, נראית הקטינה בעירום מלא או חלקי.

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם באמצעות אתר OMEGLE התכתב עם קטינות, שזהותן אינה ידועה, וביקש מהן לבצע בעצמן מעשים מיניים. לאחר מכן, שמר הנאשם את הקבצים המתעדים את הפעולות באמצעות צילומי מסך אותם החזיק במכשיר הטלפון הנייד שלו. בנוסף, החזיק הנאשם מאות סרטונים פונוגרפים וביניהם גם סרטונים בהם נראים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי מבצעים בעצמם מעשים מיניים או מקיימים יחסי מין עם בגירים או עם קטינים אחרים.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים, ציינה עו"ד פרידמן: "... מדובר במי שמסוכנותו המינית כלפי ציבור הקטינים והקטינות ככלל וכלפי הקטינה נשוא כתב האישום בפרט - מופלגת ומשתקפת היטב במעשיו של המשיב. המשיב היה כבן בית אצל משפחת הקטינה, הכיר את הקטינה היטב, ונקל להניח כי אלמלא התעורר חשדו של אבי הקטינה, עלול היה להוציא לפועל את תאוותיו המיניות בהזדמנות קרובה."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית