התעשייה האווירית תקים באבו דאבי מרכז להסבת מטוסי בואינג 777-300ER מתצורת נוסעים לתצורת מטען 

מדובר בהקמת מרכז להסבת מטוסים מדגם בואינג 777-300ER  עם חברת Etihad Airways Engineering LLC

מימין לשמאל: טוני דאגלס, מנכ"ל איתיחאד ויוסי מלמד, סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה | קרדיט: איתיחאד

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית חתמה על הסכם להקמת מרכז להסבת מטוסים מדגם בואינג 777-300ER  עם חברת Etihad Airways Engineering LLC . מרכז ההסבות החדש, שיפעל במרכז התחזוקה של החברה באבו דאבי, יספק מענה לעלייה בביקוש העולמי למטוסי מטען מדגם זה. אתר ההסבות אבו דאבי יצטרף לאתרים נוספים בעולם שהתעשייה האווירית מתפעלת בנוסף לקווי ההסבות הקיימים בקמפוס נתב"ג של החברה. 

Etihad Airways הינה חברת תעופה ותיקה ומובילה באזור האמירויות, ומרכז התחזוקה המדובר הינו הגדול והמתקדם במזרח התיכון המאושר על-ידי רשות התעופה האזרחית של איחוד האמירויות, ה-FAA (Federal Aviation Administration) וה-EASA (European Aviation Safety Agency). במרכז ההסבות יוסבו מטוסים מתצורת נוסעים לתצורת מטען, וכן יסופקו שירותי תחזוקה ושיפוץ המטוסים.  

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "הסכמי אברהם אפשרו לתעשייה האווירית להרחיב את אחיזתה הגלובלית באזור המפרץ. החברה פעילה היום במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. הקמת מרכז הסבות המטוסים המשותף עם חברת Ethihad הינה עדות חיה להעמקת הקשר של התעשייה אווירית עם האמירויות, וחיזוק מעמד החברה באזור. אני סמוך ובטוח שהסכם זה יהווה את הבסיס לשותפויות נוספות עם חברות ממדינות המפרץ, שיצמיחו את הפעילות העסקית של החברה באזור."

סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד: "בהסכם שנחתם אנו מניחים נדבך משמעותי ליחסים בין ישראל לבין מדינות המפרץ. אין לי ספק שבעקבות הסכם זה יבואו הסכמים נוספים עם חברות נוספות באזור, אשר יביאו תועלת כלכלית לכל הצדדים המעורבים. אני מודה לטוני דאגלאס, מנכ״ל החברה, ולידידי עבדול חאליק סעיד, על המאמץ שהושקע כדי לייצר הסכם ראשון בין התעשייה האווירית ובין חברת Etihad.״

מנכ"ל קבוצת Ethihad, טוני דאגלס: "מטוס ה- B777-300ER הינו אטרקטיבי מאוד ללקוחותינו, והסבתו היא פריצת דרך טכנולוגית של ממש לאור העובדה כי זהו המטוס הראשון בגודל שכזה, שייספק מענה בתחום המטען. בנוסף לדרישה הגבוהה למטוסי מטען שאנו עדים לה, אנו רואים בהסבת המטוס דרך ירוקה יותר, רווחית יותר וחדשנית יותר עבור לקוחותינו, ודרך מצוינת להגשים את הערכים של החברה שלנו."

מנכ"ל Ethihad Engineering, עבדול חאליק סעיד: "אנו גאים להודיע על השותפות שלנו על התעשייה האווירית, אשר תמקסם את היכולות והמיומנויות שלנו בתחום התעופה, כמרכז למצוינות באבו-דאבי בשורה אחת עם התכנית הכלכלית של אבו-דאבי 2030. המחויבות שלנו לתכנית ההסבות היא עדות לאמון שלנו בתעשייה האווירית, וביכולותיה לספק ערך מוסף לאורך זמן מצי המטוסים של B777-300ER."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית