אלסטיק רוכשת את הסטארטאפ הישראלי build.security 

האינטגרציה הראשונית עם בילד סקיוריטי תתמקד בסביבת קוברניטס, וספציפית ב-Kubernetes admission controller, כדי לאכוף מדיניות אבטחת מידע בזמן אמת בסביבת קוברניטס

שי בנון, מייסד בילד סקיוריטי. צילום: Elastic 

חברת החיפוש אלסטיק, המפתחת של  Elasticsearch ו-Elastic Stack, הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת חברת build.security הישראלית, שבנתה פלטפורמה להגדרה ואכיפה של כללי אבטחת מידע, המבוססת על סטנדרט הקוד הפתוח Open Policy Agent - OPA ומאפשרת ללקוחות לאכוף כללי אבטחת מידע בסביבות ענן. 

אלסטיק בנתה את הפתרון החינמי והפתוח היחיד בתעשייה לגילוי ותגובה לאיומי אבטחת מידע (Limitless Extended Detection and Response - XDR ), אשר מאחד תחת פלטפורמה אחת את יכולות הזיהוי והניהול של אירועי אבטחת מידע (SIEM Security Information and Event Management ) עם היכולת להגן על נקודות קצה כמו שרתים ומחשבים אישיים (Endpoint Protection ), כולל בענן. 

איחוד הכוחות עם בילד סקיוריטי מרחיב את יכולות ה-Limitless XDR של אלסטיק ומאפשר למשתמשים לאכוף כללי אבטחת מידע על השרתים הפיזיים והוירטואליים שלהם, כמו גם על אפליקציות ושירותים העושים שימוש בקונטיינרים  על פלטפורמת קוברניטס. 

באמצעות הוספת הטכנולוגיה והיכולות של בילד סקיוריטי לפתרון של אלסטיק, הלקוחות של אלסטיק יוכלו לנטר את סביבות הענן שלהם באופן רציף ולוודא שהן מאובטחות כראוי ועומדות בתקנים מקובלים של אבטחת מידע כגון אלו שמפרסם Center of Internet Security - CIS. 

הפתרון המהפכני של בילד סקיוריטי לניהול ואכיפה של הרשאות גישה מאפשר לארגונים לאכוף בקלות כללים אלה על אפליקציות ושירותים בעת הפריסה שלהם לענן. באמצעות שימוש ב-Open Policy Agent - OPA, שהינו כלי קוד פתוח לאכיפת כללי אבטחת מידע, חברת בילד סקיוריטי מספקת למפתחים את אבני הבניין ליצור, לנהל ולאכוף הרשאות גישה למספר רב של אפליקציות ארגוניות ולצמצם בכך את החולשות שלהם. 

OPA הוא פרוייקט המנוהל תחת Cloud Native Computing Foundation - CNCF וזוכה לפופולריות הולכת וגדלה בקהילת הקוד הפתוח. באמצעות שילוב הכוחות ביניהן, אלסטיק ובילד סקיוריטי מתכננות לשלב בתוך Kibana את היכולת לנהל OPA policies, לאכוף אותם באמצעות Elastic Agent ולאסוף את תוצאות הביצוע שלהם לתוך Elasticsearch בפורמט האחיד של Elastic הנקרא Elastic Common Schema - ECS .

האינטגרציה הראשונית עם בילד סקיוריטי תתמקד בסביבת קוברניטס, וספציפית ב-Kubernetes admission controller, כדי לאכוף מדיניות אבטחת מידע בזמן אמת בסביבת קוברניטס. בהמשך, היא תכלול גם אכיפה של פוליסות בזמן הבנייה, וסריקה של קבצי קונפיגורציה עבור סביבות ענן. באמצעות יכולות אלו, המשתמשים יוכלו לאכוף מדיניות אבטחת מידע מוקדם יותר במחזור החיים של אפליקציות ושירותי הענן שלהם. 

המטה של בילד סקיוריטי נמצא בתל אביב. הצוות של החברה יהווה את הבסיס להרחבת הנוכחות של אלסטיק בישראל, ועמית קנפר, המייסד-שותף והמנכ״ל של בילד סקיוריטי ישמש כמנהל האתר הישראלי של אלסטיק. התנאים הפיננסים של העסקה לא פורסמו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית