חברת SES העניקה חוזה בן מיליוני דולרים לגילת רשתות לוויין

הפלטפורמה מרובת השירותים של גילת תתמוך ב-SES בפרויקטים של הרחבת הכיסוי הסלולרי ומחויבות השירות האוניברסלי (USO) באזור הרי האנדים ובארגנטינה
 

bigstock

חברת גילת רשתות לוויין הישראלית, ספקית בינלאומית של טכנולוגיות, פתרונות ושירותי רשתות לוויין, הודיעה היום (שני) כי חברת SES, ספקית פתרונות קישוריות תוכן העולמית, העניקה לגילת חוזה של מיליוני דולרים ליישומי פס רחב באמריקה הלטינית. הפלטפורמה מרובת השירותים של גילת תתמוך ב-SES בפרויקטים של הרחבת הכיסוי הסלולרי ומחויבות השירות האוניברסלי (USO), כאשר SES מרחיבה את השירותים לאמריקה הלטינית עם פריסה במוקדים אזוריים חדשים.

לדברי החברה, הפלטפורמה מרובת השירותים של גילת SkyEdge II-c ומערך לווייני ה-VSAT שלה מאפשרים קישוריות לוויין באזורים המרוחקים ביותר באמריקה הלטינית, למגוון רחב של יישומים. הרשתות החזקות של גילת מאפשרות הרחבת הכיסוי הסלולרי למפעילי סלולר, קישוריות ליישומים ממשלתיים וארגוניים וביצוע פרויקטים רבים של חינוך לצמצום הפער הדיגיטלי.

"חוזה זה מסמל יותר את הקשר האסטרטגי החזק בין גילת לבין רשתות SES ויאפשר לספק קישוריות למספר יישומים כפי הנדרש באמריקה הלטינית", אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ"לית בכירה לרשתות פס-רחב עולמיות בגילת. "גילת ו- SES חולקים חזון משותף ומחויבים מאוד לספק תקשורת באיכות גבוהה לאנשים באשר הם."
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית