מראה, מראה, שעל הקיר: מודל חיזוי מנסה לאתר את חדי הקרן הבאים 

מודל חיזוי חד הקרן של GlobalData איתר עשרות חברות שעתידות להגיע לשווי של מיליארד דולרים ומעלה. ביניהן גם ישראליות 

מקור: GlobalData

מודל חיזוי חד הקרן של GlobalData, חברת ניתוח נתונים, מצא רשימה של 50 חברות הזנק בתחום הסייבר שיש להן פוטנציאל להפוך לחדי קרן (שווי גדול ממיליארד דולר).

Apoorva Bajaj, מנהלת תחום שוק השווקים הפיננסיים ב- GlobalData, אומרת: "כשאנחנו נכנסים לעידן מלחמת הקוד, שבו כל מכשיר דיגיטלי, קטן ככל שיהיה, יכול להיות 'נשק' והתקפות סייבר מתרבות ברחבי העולם, המשקיעים משקיעים רבות כדי לגבות חברות הזנק בתחום אבטחת הסייבר. 

״יחד עם זאת, מגיפת הקורונה נתנה רוח לתעשייה, מכיוון שחברות אימצו פרדיגמת עבודה מרוחקת עם יותר יישומים ונתונים המאוחסנים בענן, כך שסביר להניח שיצוץ מבול של איומים חדשים, מה שהופך את ההשקעה באבטחת סייבר להכרחית.”

הדו"ח האחרון של GlobalData, 'חדי קרן אבטחת סייבר עתידיים - 18 באוגוסט 2021', מגלה כי ברבעון השני של שנת 2021 דיווח הענף על השקעה של למעלה מ -8.1 מיליארד דולר, שהשתרע על 209 עסקאות ברחבי העולם. 

הדו"ח מדגיש גם עלייה בהשקעות הון סיכון בסטארטאפים בתחום אבטחת הסייבר ברבעון השני של 2021, המונעות בעיקר על ידי חברות הזנק כמו Transmit Security, Trulioo ו- Forter המגייסות מימון בטווח של 300 מיליון דולר עד 550 מיליון דולר. ברבעון השני של 2021, צפון אמריקה היוותה למעלה מ -58% היקף העסקות ואחריה אירופה (17%).

חלק מהחברות ברשימה כוללות את BetterCloud, Guardicore, Deep Instinct ו- Swimlane.


 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית