אלביט משיקה מרכז מצוינות באוסטרליה

אלביט מערכות אוסטרליה השיקה לאחרונה מרכז למצוינות לממשקי אדם-מכונה במלבורן בשיתוף פעולה עם ממשלת ויקטוריה

צילום: אלביט

יחד עם שמונה אוניברסיטאות מובילות בעולם בעלות קשרים ויכולות מחקר ופיתוח מתקדמות, אלביט מזהה בויקטוריה מובילה עולמית כמקום מחקר ופיתוח מוצרים בעל יכולת הדגמה מסחרית והשפעה גלובלית. טכנולוגיה דיגיטאלית וחדשנות הם כוח מניע לצמיחת הכלכלה, הפרודקטיביות והתחרותיות בויקטוריה. מלבורן היא ביתם של למעלה ממחצית מ-20 חברות הטכנולוגיה המובילות באוסטרליה. 

מנכ"ל אלביט מערכות אוסטרליה, האלוף (במיל') Paul McLachlan AO ו- CSC היו נרגשים להכריז על השותפות, תוך ציפייה למחקר פורץ הדרך שייערך במרכז. "לאלביט מערכות אוסטרליה יש חזון לבצע מחקר ופיתוח עם מוסדות אקדמיים לפיתוח פתרונות אוטונומיים מתקדמים שיבנו יכולות מקומיות לגופי הביטחון ושירותי ההצלה האוסטרלים". אמר מקאלן. 

"השריפה ההרסנית שהשתוללה באוסטרליה ב-2019/20 היא עדיין זיכרון טרי. אלביט מערכות אוסטרליה מתכננת להשתמש במרכז לפיתוח פתרונות שיאחדו מספר מרובה של סנסורים ודאטה שישפרו את ההערכה המבצעית ותהליך קבלת ההחלטות. המחקר, המתמקד בשיתוף פעולה בין בני אדם למערכות אוטונומיות, יפתח אפליקציות שיוכלו להיות ברות שימוש בכל גופי הביטחון וביטחון המולדת בנוסף לשירותי ההצלה. 

"לאלביט מערכות אוסטרליה טכנולוגיה ייחודית, גלובאלית מתקדמת ומובילה וכן היא עושה שימוש יעיל במהנדסים מקומיים כדי להתאים את מוצריה לשוק האוסטרלי. בעתיד אלביט מערכות אוסטרליה גם תפעל לעבודה משותפת יחד עם אוניברסיטאות מקומיות, מכוני מחקר וטכנולוגיה  על מנת לפתח טכנולוגיה מובילה וייחודית שאיתה נוכל לנווט את עתידנו בביטחון".

 

האלוף עידו נחושתן, יו"ר IACC (לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה) ובעבר מפקד חיל האוויר אומר " IACC עבדו מאחורי הקלעים במשך 18 החודשים האחרונים, כדי לתמוך באלביט מערכות ומחוז ויקטוריה. אנו מאוד גאים בהחלטה זו, חלק מפעילויות הליבה של לשכת המסחר הן לא רק קידום מסחר, אלא גם סיוע לאוסטרליה לבניית מערכת חדשנית, ואנו בטוחים שהמרכז למצוינות של אלביט יהווה תרומה משמעותית לידע לכלכלת ויקטוריה". 

פול ישראל, מנכ"ל IACC מוסיף ואומר "להשקעה המשותפת של ממשלת ויקטוריה ואלביט מערכות בהקמת המרכז למצוינות יהיה השפעה ניכרת למחקר בקהילות הטכנולוגיות של ויקטוריה ואוסטרליה". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית