סינופסיס רוכשת את Code Dx

הרכישה נועדה להרחיב את קו פתרונות אבטחת היישומים של סינופסיס ומוסיפה לה יכולות קורלציה של פגיעויות תוכנה, תיעדוף ודיווח אחוד על סיכוני אבטחת המידע

משה מרציאנו, מנהל מכירות בכיר בסינופסיס ישראל. צילום: באדיבות סינופסיס

חברת סינופסיס הודיעה השבוע על רכישת חברת Code DX, ספקית פתרון לניהול סיכוני אבטחה ביישומים. רכישת Code DX מאפשרת לסינופסיס להציע ללקוחות פתרון של דיווח אחוד על סיכונים, תיעדוף ותיקון של פגיעויות תוכנה. לא נמסרו פרטי העסקה, והיקפה הכספי.

לדברי סינופסיס, רכישת Code DX הופכת את סינופסיס לספקית הראשונה שמציעה את הקשת המלאה של כלים ושירותים לאבטחת יישומים, ובכלל זה:

  • חבילה שלמה של כלים מובילים בעולם לבדיקות אבטחת מידע.
  • Orchestration Intelligent - מנוע שקובע ומתחיל באופן אוטומטי את הבדיקות המתאימות לכל שלב בזרימת העבודה של ה-DevOps.
  • פתרון לצבירה, קורלציה ותיעדוף עבור פגיעויות התוכנה המזוהות במהלך הבדיקות.
  • דיווח אחוד על סיכוני אבטחת יישומים על פני כל סוגי הפתרונות המסחריים ופתרונות הקוד הפתוח לאבטחת יישומים.
  • שירותי ייעוץ מנוהלים המיועדים לתאם בין אנשים, תהליכים וטכנולוגיות ולהתמודד באופן הוליסטי עם סיכוני של אבטחת יישומים.

משה מרציאנו, מנהל מכירות בכיר בסינופסיס ישראל, אומר כי "הפתרון הייחודי של Code DX מרחיב את סל המוצרים של חברת סינופסיס ללקוחותיה בשוק הישראלי ובעולם. הפתרון מאפשר ניהול יעיל ואחוד של פגיעויות אבטחה בתהליכי הפיתוח בראיה אירגונית. סינופסיס הינה חברה עולמית המובילה את השוק הישראלי בתחום אבטחת יישומים. פתרונות החברה ממוקדים במפתחים ובאנשי הסקיוריטי בארגון, בכדי ליעל את תהליכי הפיתוח ולפתור בעיות בשלב מוקדם יותר בתהליך".

לפני הרכישה, Code DX הייתה חברה בתוכנית השותפים הטכנולוגיים Technology Alliance Partner (TAP) של סינופסיס. כחלק מהשותפות, סינופסיס עבדה באופן הדוק עם Code DX בכדי לתמוך בהשתלבות של פתרונות Code DX בקו המוצרים של סינופסיס. הודות לכך, לקוחות יכולים להשתמש בהיצע של Code DX בשילוב עם מוצרי סינופסיס באופן מיידי.

סינופסיס מספקת את קו מוצרי אבטחת היישומים הרחב ביותר בתעשייה, כולל בדיקות אבטחת יישומים סטטית, דינמית, אינטראקטיבית וניתוח מרכיבי תוכנה (SAST, DAST, IAST and SCA). פתרון ה-Intelligence Orchestation של  סינופסיס שהושק לאחרונה, עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית בכדי לקבוע ולהתחיל באופן אוטומטי את בדיקות האבטחה המתאימות ביותר, תוך שימוש במוצרי סינופסיס ובמוצרי צד שלישי, על בסיס מתווי מדיניות סיכונים שנקבעו מראש ועל בסיס השינויים שבוצעו ביישום.

Code DX משלימה ומרחיבה פתרונות אלה על ידי צבירה והתאמה של תוצאות בדיקות אבטחה ממוצרי סינופסיס, מוצרי צד שלישי, ומוצרי קוד פתוח על פני שלבים שונים, בכדי לספק דיווח אחוד על סיכוני האבטחה ולאפשר תיקון ליקויי האבטחה בהתאם לתיעדופם.

החברה טוענת כי יכולת ההרחבה של פתרון ה-Intelligence Orchestation של סינופסיס ושל Code DX מאפשרת לארגונים לבנות תוכניות בדיקה יעילות ואפקטיביות יותר, תוך מינוף ההשקעות הנוכחיות שלהם בכלים לבדיקות של אבטחת יישומים.

קבוצת ה-software Integrity בסינופסיס (synopsyss Software Integrity Group) מסייעת לצוותי פיתוח לבנות תוכנה מאובטחת באיכות גבוהה, תוך מזעור סיכונים ומקסום של המהירות והפרודוקטיביות. סינופסיס, מובילה מוכרת באבטחת יישומים, מספקת ניתוח סטטי, ניתוח מרכיבי תוכנה ופתרונות ניתוח דינמי, שמאפשרים לצוותים לאתר ולתקן במהירות פגיעויות וליקויים בקוד מקור, במרכיבי קוד פתוח ובהתנהגות של יישומים. סינופסיס מציעה שילוב של כלים, שירותים ומומחיות מובילים שמסייעים לארגונים לבצע מיטוב של האבטחה והאיכות ב-DevSecOps ועל פני מחזור פיתוח התוכנה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית