חברת מהימנות הנתונים מונטה קרלו גייסה 60 מיליון דולר בסבב C

השלימה סך גיוס של 101 מיליון דולר בפחות משנתיים. המימון בסבב הנוכחי יניע את צמיחת תחום מהימנות הנתונים ויסייע בפיתוח מוצרי החברה והרחבת פעילותה

בר מוזס וליאור גביש, מייסדי חברת מונטה קרלו. צילום: יח״צ, באדיבות החברה

חברת מהימנות הנתונים הישראלית-אמריקאית מונטה קרלו הודיעה על השלמת סבב גיוס C בסך 60 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון ICONIQ Growth. סך הגיוסים עומד על 101 מיליון דולר. המימון בסבב הנוכחי יניע את הצמיחה של תחום מהימנות הנתונים (Data Observability), יסייע בפיתוח מוצרי החברה, שיתופי פעולה, והרחבת הפעילות לשווקים חדשים.

מנתוני דו"ח שפרסמה חברת המחקר גרטנר לאחרונה עולה כי צוותי דאטה משקיעים מיליוני דולרים בשנה ו-40% מזמנם בשמירה על איכות המידע. נתון זה צפוי לגדול כל עוד חברות צוברות יותר נתונים. יחד עם זאת, מערכות נתונים הופכות מורכבות ומבוזרות יותר, מה שמוביל להרחבת זמני השבתת המידע - קטעי זמן בהם הנתונים חסרים, שגויים או לא מדויקים.

תחום מהימנות הנתונים מבוסס על השיטות והעקרונות מעולמות ניתוח יישומי תוכנה (לדוגמה Datadog או AppDynamics) ומתמקד בצינורות המידע (data pipelines).  פלטפורמת למידת המכונה של מונטה קרלו מנטרת באופן רציף את זרימת המידע בצינורות ומתריעה בזמן אמת על תקלות בזרימה. בנוסף, החברה מספקת כלים ותצוגות המאפשרים למהנדסים לרדת במהירות לשורש הבעיה ולתקנה ובכך לקצר משמעותית את זמני ההשבתה ולייעל את עבודת המהנדסים.

מונטה קרלו, שזכתה להכרה על ידי פורבס, חוותה צמיחת שיא בששת החודשים האחרונים. בשלושת הרבעונים האחרונים, החברה יותר מהכפילה את הכנסותיה מדי רבעון. מתחילת 2021 בלבד, צירפה החברה לקוחות ממגוון תחומים בתעשייה לרבות Intuit, Affirm, Fox, Vimeo, PagerDuty ו- Zalora. בנוסף, מונטה קרלו הפכה לחברת מהימנות הנתונים הראשונה לשתף פעולה עם מובילות כמו Looker ו-Snowflake ולספק ניטור מידע אוטומטי מקצה לקצה.

לאחרונה חנכה מונטה קרלו מרכז פיתוח וחדשנות בתל אביב המוביל את פיתוח מוצרי הדאטה והאלגוריתמים של החברה. במרכז עובדים צוותים מעורבים הכוללים מהנדסים, מדעני נתונים, מנהלי מוצר ואנאליסטים על פיתוח הדור הבא של מוצרי החברה, משלב האפיון והוכחת ההיתכנות ועד ליישום כחלק מהמוצר. המרכז צומח במהירות ומתוכנן להכפיל את עצמו בתוך 6-12 חודשים. 

"ב- 2021 כבר לא מספיק להשתמש בנתונים כדי להסיק מסקנות עסקיות - על מנהלים לסמוך על הנתונים בין היתר. מי שנמצא בצד המקבל של הנתונים מבין את הכאב הכרוך בנתונים שגויים: איבוד הכנסות, בזבוז זמן. ברגע שהאמון אבד, קשה להחזיר אותו", אמרה בר מוזס, מייסדת ומנכ"לית מונטה קרלו. "מונטה קרלו פותרת בעיה זו בעזרת מתן הכלים לצוותים להאצת אימוץ נתונים אמינים ולהפסיק שימוש בנתונים שגויים הנמצאים אצלם - לפני שהם גורמים לנזקים לארגון".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית