צוות 3 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Carbyne

בעזרת שירותי הליבה שהחברה מספקת, כגון מיקום מדויק של המתקשר, וידאו צ'אט ומסרונים ישירים, נוצר לראשונה קשר חי עם האזרח. הטכנולוגיה מאפשרת תמונת מצב מהירה ותגובה מיידית 

צוות 3 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Carbyne

קרדיט צילום – קרן שחר

קבוצת צוות 3 חתמה השבוע על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Carbyne, במסגרתו יוטמעו הטכנולוגיות של החברה כחלק משירות חדש שיוצע ללקוחותיה. המטרה היא לקצר את זמני התגובה במשימות האבטחה והמוקד, לשלוח כוחות בהתאם לשטח ולתת מענה יעיל בעת צרה.

"החיבור של הטכנולוגיה בין הלקוחות למוקד של צוות 3 יאפשר בתוך שניות לקבל תמונת מצב על האירוע באמצעות חיבור וידאו וצ'אט ומיקום מדוייק של האדם שנמצא במצוקה ובכך להבין מיד את המשימה הנדרשת. אחרי הכל, בבסיס הסכם שיתוף הפעולה בין צוות 3 לחברת Carbyne עומד האתגר המשותף והוא: הצלת חיים", אמר מנכ"ל חברת האבטחה בצוות 3, אבנר בן אריה. 

ארז צור, נשיא חברת Carbyne: "התקדמויות טכנולוגיות במערך המענה למצבי החירום, כמו שילוב וידאו בזמן מיקום וצאט בזמן אמת מייעלות את הפעולות הקריטיות למשימה יותר מאי פעם. Carbyne שמחה על שיתוף הפעולה עם צוות 3 ושמחה על היכולת לעשות את החשוב מכל ולשפר את תקשורת החירום על ידי שימוש בטכנולוגיית הענן מבוססת הפטנטים של Carbyne במטרה להביא לסיום האירוע בזמן הקצר ביותר ובאיכות המקסימלית".

בעזרת שירותי הליבה שהחברה מספקת, כגון מיקום מדויק של המתקשר, וידאו צ'אט ומסרונים ישירים, נוצר לראשונה קשר חי עם האזרח, מה שמספק תמונת מצב מהירה ותגובה מיידית אשר בסופו של דבר מצילים חיים. כל זאת תוך שמירה מירבית על פרטיות האזרח. 

אולי יעניין אותך גם