חילופי מפקד בסיס "נבטים"

תת-אלוף גלעד קינן מחליף בתפקידו את תת-אלוף עומר טישלר, אשר כיהן בתפקיד זה בשנתיים האחרונות

חילופי מפקד בסיס "נבטים"

דובר צה״ל

תת-אלוף גלעד קינן נכנס לתפקידו כמפקד בסיס חיל האוויר "נבטים". טקס החילופים נערך אתמול (ד') בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין. תת-אלוף גלעד קינן מחליף בתפקידו את תת-אלוף עומר טישלר, אשר כיהן בתפקיד זה בשנתיים האחרונות. תת-אלוף עומר טישלר יתחיל בקרוב את תפקידו כראש להק מבצעי אוויר במטה חיל האוויר.

מדברי מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין: "באזור הסובל מחוסר יציבות, במזרח תיכון הנלחם בנסיונות האיראנים להשפיע ולפגוע בבטחון האזורי ובחיל שחלקו היחסי בבטחון הלאומי עולה משנה לשנה- בסיס 'נבטים' הוא אבן הראשה של היכולות האסטרטגיות של החיל. הרצון לחיות יחד ולראות את האזור משגשג ואת המדינה מחנכת ומטפחת את אזרחיה- הוא החזון המשותף שלנו.

״הנוכחות שלכם כאן, מכובדיי וחבריי הבדואים, מעבירה מסר לעתיד - מסר לפעולה משותפת. טישלר, בהובלתך הבסיס פעל, בנה כח וחיזק את מחויבות משרתיו לבטחון ישראל. את הפיקוד אעביר לגלעד- אתה מקבל בסיס שהוא נכס לאומי, היה לו למפקד ומנהיג לאנשי 'נבטים'.

״אנו נדרשים להיות מוכנים ודרוכים. אנו מחויבים למיומנות ומקצוענות - באוויר ועל הקרקע. האיומים מתקיימים במספר זירות במקביל, במגוון טווחים ואנו נידרש אליהם. לא ניתן למדינת אויב או ארגון טרור לאיים ולפגוע בטחוננו בים באוויר וביבשה. אני יודע שאתם, אנשי 'נבטים' מבינים זאת ואני יודע שאתם מוכנים. החיל יעמוד על המשמר וידע להתמודד עם כל אתגר".

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל