בירד תזווד מטוס A-320 במערכת ה-AMPS-MD

בירד תצייד מטוס A-320 במערכת ה-AMPS-MD מתוצרתה כולל פתרון ה-SPREOS DIRCM

בירד תזווד מטוס A-320 במערכת ה-AMPS-MD

By Laurent ERRERA from L'Union, France - Airbus A320-100 Air France (AFR) F-GFKQ - MSN 002, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=29541318

חברת בירד אירוסיסטמס, ספקית  של טכנולוגיות ופתרונות הגנה לציים אוויריים, ימיים ויבשתיים של ממשלות וסוכנויות, הודיעה השבוע (שני) כי חתמה על חוזה חדש במסגרתו תספק את מערכת ה-AMPS-MD מתוצרתה כולל פתרון ה-SPREOS DIRCM המתקדם למטוס מסוג איירבאס A-320 ובמקביל תשריין יחד עם חברת איירבאס (Airbus) רישיון למערכת ה-AMPS שלה עבור מטוסים מסוג זה.

לאתר ישראל דיפנס נודע כי מדובר במטוס איירבאס A-320 המשמש כמטוס של ראש מדינה החברה בארגון נאט"ו. לדברי החברה, מערכת ה-SPREOS DIRCM המתקדמת תגביר את ההגנה על המטוס על ידי זיהוי האיומים, מעקב והשמדת כל הטילים המתקדמים מונחי אינפרה-אדום.

על ידי שימוש במכ"מ חיפוש חצי-אקטיבי, מערכת SPREOS מאשרת את קיומו של האיום המתקרב ושוללת את כל "אזעקות השווא", עוקבת ומנתחת בדייקנות את המידע המתקבל ממקור האיום בכדי לאפשר את תגובת השיבוש היעילה ביותר.

כל מערכת AMPS-MD, כולל ה-SPREOS, תותקן כל-כולה בתוך פוד AeroShield מתוצרת בירד, שמאושר להתקנה על גבי מטוס A-320 של הלקוח בשיתוף פעולה עם חברת איירבאס, יצרנית המטוס.

אולי יעניין אותך גם