הסטארט-אפ הישראלי Cyolo השלימה גיוס של 21 מיליון דולר

הגיוס ישמש להרחבת פתרון החברה, שמחבר עובדים למערכות הארגוניות באופן המותאם לצורת העבודה של ימינו, וכן להכפלת עובדי החברה עד סוף שנת 2021

מייסדי Cyolo: אלמוג אפיריון (מנכ״ל), ערן שמואלי (ארכיטקט תוכנה), ודדי ירקוני (סמנכ״ל טכנולוגיה). צילום: יח״צ, באדיבות החברה

סטארט-אפ הסייבר הישראלי Cyolo המפתח פתרוןZero Trust Network Access (ZTNA) 2.0 עבור ארגונים, הודיע על השלמת סבב גיוס A בהיקף 21 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון Glilot Capital Partners בשיתוף National Grid Partners , Merlin Cyber  והשתתפות המשקיעים הקיימים Flint Capital, Global Founders Capital ו- Differential Ventures..

הגיוס של Cyolo נעשה על רקע הצמיחה ההולכת וגוברת בתקיפות הסייבר בשנה האחרונה שהפכו למתוחכמות יותר, מורכבות יותר וקשות יותר לזיהוי. כדי להתמודד עם אתגרי האבטחה החדשים, ממשלות וארגונים רבים מאמצים שיטות עבודה חדשות שמתבססות על מתודולוגיה של Zero Trust  כלומר, מתן ״אפס אמון״ בכל משתמש עד אשר הוכח אחרת. הצורך בפתרון מסוג זה התחזק במיוחד בתקופת הקורונה עם המעבר למודל עבודה היברידי שמשלב עבודה מהבית ומהמשרד שנמצא כאן כדי להישאר.

בשנה האחרונה הצליחה Cyolo להכפיל את הכנסותיה בכל רבעון, לבנות מאגר לקוחות מרוצים ולהרחיב את השותפויות שלה עם ספקי שירותים גלובליים. סבב הגיוס הנוכחי יסייע לחברה בקידום והרחבת תוכניות החברה בתחום המחקר ופיתוח פתרונות עומק נוספים עבור הלקוחות, וכן להכפיל את מספר עובדיה בישראל עד סוף שנת 2021.

הפתרון של Cyolo  מספק דרך לחיבור מאובטח של משתמשים לסביבות העבודה שלהם מבלי לסכן את הארגון. המערכת מזהה, מאמתת ומאשרת כל מכשיר, משתמש ופעולה לפני ואחרי שניתנת להם גישה לכל משאב ארגוני, תוך מתן שקיפות לארגון על פעולות המשתמשים. פלטפורמת הענן של Cyolo מספקת פתרון טכנולוגי ייחודי שמאפשר קישוריות מאובטחת מבלי להפר את פרטיות נכסי המידע של הארגון ומונעת סכנה לפגיעות ושלמות הנתונים הרגישים של לקוחותיה. בנוסף, החברה מספקת מענה עבור מערכות מידע (IT) ומערכות תפעוליות (OT) בפלטפורמה אחת.

החברה ״פותרת בעיה קריטית בכך שהיא מספקת לארגונים פתרון מהיר וקל ליישום, שמאפשר שליטה מלאה על פעולות המשתמשים בסביבה הארגונית המורכבת", מסר אלמוג אפיריון, מנכ"ל ומייסד שותף של Cyolo.  "זה הזמן להתרחב לשווקים חדשים ולהציע יכולות חדשות. השקעה זו תאפשר לנו לממש את החזון שלנו להגדיר מחדש את הקישוריות המאובטחת לכזו המבוססת על זהויות. סבב גיוס זה יאפשר לנו להאיץ את מאמצי הצמיחה והמו"פ ובכך לסייע לארגונים נוספים לנווט בקלות את המעבר ל-Zero Trust״.

קובי סמבורסקי , מייסד ושותף מנהל של גלילות קפיטל פרטנרס ממר כי "עקבנו אחר Cyolo וטכנולוגיות  Zero Trust נוספות ונוכחנו לדעת כי הפתרון של Cyolo הוא הטוב ביותר. Cyolo צומחת באופן אקספוננציאלי וחזונה לעתיד הקישוריות המאובטחת תואם את צרכי השוק.  אנו שמחים להשקיע בחברה עם כניסתה לשלב הצמיחה הבא שלה".

"המודל הגמיש של Cyolo מפשט סביבות מורכבות ונותן לארגונים אפשרות לאבטח את נכסיהם הדיגיטליים בסביבה מבוזרת עם ריבוי עננים וסביבות. הפתרון משתלב עם טכנולוגיות קיימות ומאבטח תהליכים ממוכנים ואת הנתונים הרגישים של ארגונים" מסר סרגיי גריבוב, שותף בפלינט קפיטל. "הפתרון פורץ הדרך של Cyolo מאפשר לארגונים ליצור את הענן המבוזר שלהם על בסיס זהויות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית