ATERA הישראלית מגייסת 77 מיליון דולר

בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic, לפי שווי של חצי מיליארד דולר

 

מייסדי ATERA, אושרי מויאל (CTO) וגיל פקלמן (CEO). צילום: גילי לוינסון

חברת Atera הישראלית המפתחת פלטפורמה לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערך המחשוב בארגונים, גייסה 77 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס B. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic וכלל גם את המשקיעים הקיימים, הקרן האמריקאית K1, אשר הובילו את ההשקעה הראשונית בחברה.

לפני כארבעה חודשים הודיעה Atera על השלמת סבב גיוס A של 25 מיליון דולר. כעת סך גיוסי החברה עומדים על מעל ל-100 מיליון דולר. לאחר השלמת סבב הגיוס הנוכחי החברה מוערכת בשווי של חצי מיליארד דולר. הכסף שגויס יאפשר ל- Atera להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה, לגייס עובדים ולתמוך בצמיחתה הגלובלית של החברה. ב-Atera צפויים לגייס בשנה הקרובה כ- 100 עובדים חדשים בישראל למגוון משרות בתחומי פיתוח, בינה מלאכותית, פיתוח עסקי, שיווק, ניהול לקוחות וניהול מוצר.

Atera מפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לניהול ומניעת תקלות במערכות מחשוב החל מחברות קטנות ועד לחברות גדולות ובינלאומיות, ובכך נותנת מענה לספקי שירות וכן לצוותי IT פנים ארגוניים. פלטפורמת הניהול שפיתחה מנתחת יותר מ-40,000 נתונים בשנייה ומאפשרת לאנשי ה-IT למנוע באופן יזום תקלות בארגון. המערכת אינטואיטיבית, קלה לשימוש ובנויה בכדי לאפשר את ניהול ה-IT מרחוק, במטרה לחסוך שעות מרובות של נסיעה ועבודה ידנית.

הגיוס הנוכחי, שכולל בתוכו עסקת סקנדרי, מגיע על רקע דרישתם הגוברת של תאגידים וחברות לאמץ מודל עבודה היברידי שכולל עבודה מרחוק. החברה מספקת פלטפורמה המאפשרת לארגונים לנהל מרחוק את צרכי המחשוב שלהם, ללא תלות במיקום הפיזי של עובדיהם. בתקופה האחרונה, בה נדרשו עסקים בכל העולם למעבר לעבודה מרוחקת באופן פתאומי, הפך הדבר ליתרון משמעותי.

"בשנה האחרונה חווינו דרישה גוברת לפלטפורמה הייחודית שפיתחנו בעקבות השינוי המשמעותי של שיטות ואופן הפעולה של חברות ועסקים ברחבי העולם. מעבר של חברות למודל עבודה היברידי חייב לכלול פתרונות ניהול IT מתקדמים. הפלטפורמה של החברה משפרת ומייעלת את תשתיות הארגון לטובת עבודה רציפה וחסרת תקלות". אמר גיל פקלמן, מנכ"ל Atera ומייסד שותף. "הגיוס הנוכחי בהובלת קרן ההשקעות הגלובלית General Atlanticובשיתוף הקרן האמריקאית K1 הוא אבן דרך משמעותית עבורנו ומשקף את הבעת האמון בפוטנציאל הרב שעוד לפנינו. בכוונתנו להכפיל את מאמצי ההתרחבות שלנו ולשם כך גם לגייס עובדים נוספים".

גארי ריינר, שותף תפעולי ב-General Atlantic, הוסיף כי "Atera היא חברה בצמיחה משמעותית שמערך הכלים הטכנולוגיים שלה מתבסס על ארכיטקטורה מודרנית ואג'ילית, המאפשרת לחברות גדולות וקטנות לגשת לעולם העבודה החדש באופן אינטואיטיבי ויעיל. Atera מיצבה עצמה כפתרון מלא המסייע להפוך את התפקיד המסורתי של ספקי שירות וצוותי IT לשותפים, החוזים ומונעים בעיות אופרטיביות בארגון".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית