בנט פוגש את שאלת עזה כרוה״מ: ״גם ברגעי השקט זה לא נגמר״

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם ראשי רשויות מעוטף עזה בעיר שדרות. ״אני מודע להשפעה של הסבבים האלה, גם ברגעי השקט זה לא נגמר. האפקט עוד קיים״, אמר בנט

בנט פוגש את שאלת עזה כרוה״מ: ״גם ברגעי השקט זה לא נגמר״

סטילס: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פגש היום (ה) ראשי רשויות מעוטף עזה בעיר שדרות. במפגש השתתפו ראש העיר שדרות, אלון דוידי, ראש מועצת שדות נגב, תמיר עידאן, ראש מועצת חוף אשקלון, איתמר רביבו, סגן ראש מועצת שער הנגב, יוסי קרן, וסגן ראש מועצת אשכול, דודי אלון. רה"מ בנט שוחח עם ראשי הרשויות על המצב הביטחוני וכן על ההתמודדות עם זן הדלתא, שמע את הצרכים בשטח וציין כי יפעל לחיזוק יישובי עוטף עזה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני מודה לראש העיר שמארח אותנו ולכל ראשי המועצות שהגיעו. בדרך כלל מגיעים לפה כשיש מלחמה או סבב, אבל היה חשוב לי להגיע עכשיו כשאין, בזמן שגרה, כי התושבים חיים פה כל הזמן. אני מודע להשפעה של הסבבים האלה, גם ברגעי השקט זה לא נגמר. האפקט עוד קיים - גם האפקט הנפשי וגם האפקט הפיזי. אתם חשובים לי מאוד ברמה האישית וחשובים מאוד למדינת ישראל.

״אנחנו פועלים כדי לתת לעוטף עזה וליישובי הדרום כמה שיותר רוגע ושקט ארוך טווח. יש הזדמנויות לא קטנות. אני רוצה בעיקר לומר לכם תודה - אתם פה כל הזמן ושומרים על הבית".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית