ריימנטאל תספק יחידות תאורת לייזר לצבא גרמניה

המכשיר שנבחר הוא גרסה של יחידת תאורת לייזר מתוצרת ריימנטאל  LLM-VarioRay מהדור האחרון המיועדת בעיקר לנק"ל הנישא על ידי חיילי רגלים וחיילים אחרים הנלחמים ברגל ומשמש לאיתור, זיהוי וסימון יעדים
 

ריימנטאל תספק יחידות תאורת לייזר לצבא גרמניה

rheinmetall-defence.com

חברת ריינמטאל הגרמנית הודיעה ​​בשבוע שעבר כי צבא גרמניה בחר בחברה לספק יחידות תאורת לייזר עבור הכוחות המזוינים הגרמניים. בימים אלו נחתם חוזה מסגרת עם צפי אספקה של עד 130,000 יחידות תאורת לייזר. בשלב הראשון יסופקו 2,460 מכשירים בשווי כולל של שלושה מיליון יורו. עבור חברת ריימנטאל מדובר בצפי מכירות עתידיות בשווי של עד 178 מיליון אירו למשך שבע שנים. זהו ההזמנה הגדולה ביותר ליחידות תאורת לייזר שהוזמנה מהחברה.  

החברה אומרת, שהיכולת להתקין מכשירים אלו באמצעות מתאם משטח סטנדרטי על כל רובי הסער, תת המקלעים, המקלעים ורובי הצלפים שנמצאים כיום במלאי צבא גרמניה, תשפר מאוד את יכולתם של כוחות גרמנים להילחם בלילה. מסירת המכשירים תחל השנה, כאשר הצבא  יקבל בתחילה משלוח של 360 מכשירים המיועדים לניסויי התאמה ואחריהם יסופקו עוד 2,100 יחידות תאורת לייזר הנמצאות בהזמנה הראשונית.

המכשיר שנבחר הוא גרסה של יחידת תאורת לייזר מתוצרת ריימנטאל  LLM-VarioRay מהדור האחרון המיועדת בעיקר לנשק קל הנישא על ידי חיילי רגלים וחיילים אחרים הנלחמים ברגל ומשמש לאיתור, זיהוי וסימון יעדים.

בין השאר, משפחת מוצרי LLM-VarioRay של ריימנטאל מהווה חלק ממערכת החייל הגרמני העתיד "Future Soldier – Expanded System" (IdZ-ES)  ונמצאת גם בשירות הצבא הבריטי, שם היא קרויה MK3 ובצבא שוויץ, שם היא מכונה המכנה אותו מודול אור הלייזר MK3, ועם צבא שוויץ, שם הוא מכונה Laser-Licht-Modul 19.
 

אולי יעניין אותך גם