טיילור ברנדס גייסה 50 מיליון דולר

החברה הישראלית מפעילה פלטפורמה למיתוג והשקה אוטומטיים של עסקים, ומנתכננת לגייס כמאה עובדים בשנה הקרובה

צוות Tailor Brands (חלקי). צילום: באדיבות החברה

חברת טיילור ברנדס (Tailor Brands) הישראלית, שפיתחה פלטפורמת המאפשרת לפרילנסרים ועסקים קטנים להשיק את העסק שלהם ולהפעיל מערך המיתוג ושיווק באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית, השלימה סבב גיוס C בהיקף של 50 מיליון דולר. הסבב נעשה בהובלתה האסטרטגית של ענקית בניית ואחסון אתרי האינטרנט GoDaddy. מהחברה נמסר כי מדובר בהשקעה הראשונה אי פעם ש-GoDaddy עושה בישראל, ובהשקעה הגדולה ביותר ש-GoDaddy עושה אי פעם בחברה פרטית.

בסבב השתתפו גם קרן OurCrowd הישראלית, לצד משקיעי החברה – קרן פיטנגו Growth, קרן Disruptive של טל ברנוח, Mangrove Capital Partners, Armat Group, והמשקיע הסדרתי ריצ'רד רוזנבלט. מאז הקמתה ב-2015, טיילור ברנדס גייסה סכום כולל של 70 מיליון דולר. ההשקעה האחרונה תשמש את החברה להרחבת פעילותה באופן ניכר באמצעות ייעול ושיפור הפלטפורמה שפיתחה והגדלת סל השירותים שהיא מציעה, וכן עבור גיוס של כמאה עובדים חדשים בשנה הקרובה. 

טיילור ברנדס פיתחה פלטפורמת SaaS המספקת לפרילנסרים ולבעלי עסקים קטנים מעטפת שלמה של שירותי מיתוג, עיצוב ושיווק הנדרשים לשם הצלחת העסק שלהם. באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית, הפלטפורמה של טיילור מאפשרת ללקוחותיה להקים את העסק שלהם בתהליך קצר, ולהבטיח ניהול אוטומטי של מערך המיתוג והפרסום הנדרש. שירותי החברה כוללים בין היתר התאמת לוגו ללקוח, בניית אתר מותאם, שידוך דומיין ואף יצירת תוכן ונוכחות ברשתות החברתיות וסיוע ללקוח בהדפסת מוצרים ממותגים. 

את דרכה החלה טיילור ברנדס בפיתוח כלי אוטומטי לעיצוב לוגואים. בעקבות מגפת הקורונה שהביאה לעלייה משמעותית של 27% בכמות הבקשות להקמת עסק חדש בשנת 2020, ולאור צמיחת ענף העסקים הקטנים והפרילנסרים ברחבי העולם, החברה הרחיבה באופן משמעותי את סוג השירותים שהיא מציעה. כיום מצטרפים לחברה מעל 700 אלף לקוחות חדשים בכל חודש, והיא נהנית משיעור צמיחה שנתי תלת ספרתי. 

"המטרה שלנו הייתה להפוך את תהליך ההקמה והשיווק של עסק לקל, מהיר ופשוט" אומר יהלי סער, מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "הפלטפורמה שפיתחנו פותרת קשיים רבים המאפיינים הקמה ושיווק של עסק חדש, ומפשטת עבור בעלי העסקים תהליכים רבים ומורכבים המחייבים הבנה וידע בעולמות הללו. כיום אנו עדים לכמות עצומה של יזמים שמקימים ומנהלים את העסק שלהם באמצעות הפלטפורמה שלנו, ואנו שמחים להיות אלו שמקלים עליהם להגשים את יעדם, וחוסכים להם משאבים וזמן יקרים הדרושים להם לתפעול וניהול השוטף העסק".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית