מינוי חדש בשב"ס: יוני חפץ יעמוד בראש מערך התקשורת וההסברה של שירות בתי הסוהר

רב גונדר קטי פרי החליטה על מינויו של חפץ שהתגייס לשב"ס בדרגת גנ"מ

מינוי חדש בשב"ס: יוני חפץ יעמוד בראש מערך התקשורת וההסברה של שירות בתי הסוהר

רב גונדר קטי פרי, נציבת השב"ס. צילום: שב״ס

חפץ, 43, הוא יועץ תקשורת בכיר ומנוסה, המביא עמו נסיון עשיר בניהול אסטרטגיה תקשורתית, דוברות ויחסי ציבור עבור שלל גופים במגזר הציבורי אותם ליווה לאורך השנים בתחומי הביטחון, הרווחה, המשפט, התשתיות והכלכלה.

חפץ היה שותף להקמתה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (כיום הרלב"ד) ובמהלך 3 השנים האחרונות ניהל את מערך התקשורת לטקסי המשואות בהר הרצל המציינים את עצמאות ישראל, ואירועים ממלכתיים נוספים אותם הוביל בהצלחה. בתפקידו האחרון שימש מזה עשור כסמנכ"ל בחברת הייעוץ "קמיר אסטרטגיה".

השב"ס, ארגון הכליאה הלאומי משתייך למערכת אכיפת החוק וכפוף למשרד לביטחון פנים. השב"ס מופקד על כ-30 מתקני כליאה בפריסה ארצית. במתקניו מוחזקים כ-14,000 אסירים ועצורים והוא מונה כ-9,300 אנשי סגל.

רב גונדר קטי פרי, נציבת השב"ס: "אני מברכת על מינויו של יוני חפץ לראש מערך התקשורת וההסברה של שירות בתי הסוהר. מדובר בתפקיד מאתגר, נוכח המשימות והיעדים העומדים בפני הארגון. אני סבורה כי כניסתו תסייע למיצוב שב"ס כארגון כליאה לאומי משמעותי התורם לחוסן החברתי בישראל. אני מודה לגנ"מ יצחק גורלוב על עבודתו המקצועית בתקופה מאתגרת ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו בארגון."

גנ"מ חפץ יחליף בתפקידו את הדובר היוצא גנ"מ יצחק גורלוב שימשיך לשרת בארגון בתפקיד כרמ"ח בחטיבת התכנון.

אולי יעניין אותך גם