זום רוכשת את Five9

השילוב של פלטפורמת התקשורת החזקה של זום עם המוקד הטלפוני החכם בענן של Five9 מיועד לאפשר לארגונים לטייב את הקשר עם לקוחותיהם

זום רוכשת את Five9

Dado Ruvic/Illustration/File Photo

זום הכריזה על חתימת הסכם סופי לרכישת Five9 Inc, ספקית מובילה של פתרונות מוקד טלפוני חכם בענן, בעסקת מניות מלאה המוערכת בכ-14.7 מיליארד דולרים. הרכישה אמורה לסייע לזום לשפר את הנוכחות שלה בקרב הלקוחות הארגוניים, ולאפשר לה להאיץ את ההזדמנות לצמיחה לטווח ארוך על יד הוספת שוק המוקד הטלפוני שמוערך ב-24 מיליארד דולרים.

"אנו מחפשים ללא הרף דרכים לשפר את הפלטפורמה שלנו, והתוספת של Five9 היא התאמה טבעית שתספק עוד יותר אושר וערך ללקוחות שלנו", אמר אריק ס. יואן, מנכ"ל ומקים זום. "זום בנויה על אמונה מרכזית שטכנולוגיית תקשורת חזקה ואמינה מאפשרת אינטראקציות הבונות אמפתיה ואמון גדולים יותר, ואנו מאמינים כי הדבר נכון במיוחד לגבי מעורבות הלקוחות. ארגונים מתקשרים עם לקוחותיהם בעיקר באמצעות המוקד הטלפוני״.

"עסקים משתמשים בכל שנה במשאבים משמעותיים עבור המוקדים הטלפוניים שלהם, אך עדיין מתקשים לספק חוויה חלקה ללקוחותיהם", אמר רואן טרולופ, מנכ"ל Five9. "המשימה שלנו הייתה תמיד להקל על עסקים לתקן את הבעיה הזו ולתקשר עם הלקוחות שלהם בצורה משמעותית ויעילה יותר. איחוד הכוחות עם זום יספק ללקוחות העסקיים של Five9 גישה לפתרונות הטובים ביותר״.

רכישת Five9 בידי זום מהווה השלמה לצמיחה בפופולריות של פתרון Zoom Phone שלה, המספק מערכת טלפון בענן מודרנית שמציעה חלופה דיגיטלית לפתרונות טלפוניה מיושנים. בנוסף, מציע השילוב הזדמנות משמעותית למכירות חוצות פלטפורמה, כל חברה לבסיס הלקוחות של האחרת.

לאחר השלמת העסקה Five9 תהפוך ליחידה תפעולית של זום, ורואן טרולופ יהפוך לנשיא זום וימשיך לתפקד כמנכ"ל Five9 המדווח לאריק יואן.