חברת PIA תספק פתרונות פרטיות ברשת לזרוע המובייל של ענקית הטלקום האצ׳יסון

החברה מרכזת את פעילות Kape בשוק הפרטיות הדיגיטלית. פתרונות ה-VPN של PIA יהיו זמינים לשלושה מיליון לקוחות 3 Hong Kong

עידו ארליכמן, מנכ״ל Kape. צילום: Sharon Deri

לפי הסכם ראשון מסוגו עבור Kape, תספק החברה את פתרונות ה-VPN של חברת הבת PIA ללקוחות 3 Hong Kong. פתרונות ה-VPN של PIA יהיו זמינים ללקוחות 3 Hong Kong, כשלושה מיליון במספרם.  

Kape של טדי שגיא רכשה בדצמבר 2019 את PIA האמריקאית, המתמחה במתן פתרונות הצפנה של מידע דיגיטלי בעיקר לצורך פרטיות ברשת האינטרנט. כפועל יוצא מהאיחוד, הפכה Kape לספקית מובילה של תוכנות של פרטיות דיגיטלית לצרכן ששמה לה למטרה עיקרית להגן על הצרכן ועל המידע האישי שלו כשהוא מנהל את חייו הדיגיטליים.

3 Hong Kong, שפועלת תחת המותג "3", היא חטיבת המובייל של ענק הטלקום האצ'יסון - שהוא חלק מקבוצת האצ'יסון העולמית, הנמצאת ברשימת 500 החברות הגדולות בעולם של מגזין פורצ'ן. באפריל אשתקד השיקה את שירותיה לראשונה על גבי רשת 5G, והיא ממצבת עצמה כשחקן מפתח בפיתוח אקו-סיסטמס חדש בשוק הטלקום על ידי מתן מגוון רחב של שירותים ופתרונות ללקוחות פרטיים וארגוניים דוגמת פתרונות "האינטרנט של הדברים" (IoT) וטכנולוגיות 5G.

החברה מציעה ללקוחותיה, מלבד תקשורת סלולרית, מכשירי סלולר, שירותי ייעוץ, ניהול פרויקטים ותמיכה טכנית במטרה לסייע לחברות גדולות להתייעל ולהפוך לתחרותיות יותר. כמו כן, תורמת החברה משירותיה ופתרונותיה לפיתוח הונג-קונג כעיר חכמה. ל-3 Hong Kong יש 3 מיליון לקוחות בהונג-קונג לבדה וכ-130 מיליון ברחבי העולם.

עידו ארליכמן, מנכ"ל Kape, ציין: "ההסכם עם 3 Hong Kong הוא ראשון מסוגו עבור החברה. אנחנו מצפים שהשילוב בין יכולות ההפצה ומיצוב השוק המיוחד של 3 Hong Kong לבין המותג החזק של PIA יאפשר לנו להעמיק את החדירה שלנו לשוק בהונג-קונג. ההסכם הזה הוא הוכחה נוספת למודעות ולביקוש הגדלים לפתרונות לפרטיות ברשת בקרב צרכנים פרטיים וחברות גדולות".

ל-Kape יש כעת בסיס לקוחות המונה 2.6 מיליון מנויים משלמים בשוקי הפעילות העיקריים שלה - צפון אמריקה ואירופה. החברה מעסיקה 430 איש ב-8 מדינות, ומרכז הפיתוח הראשי שלה ממוקם בתל-אביב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית