Jasper גייסה 34 מיליון דולר בסיבוב גיוס A ומגייסת עובדים בישראל

החברה מספקת כרטיסי אשראי, אשר הונפקו בשיתוף עם WebBank, ללמעלה  מ-15,000 לקוחות, כאשר סך ההוצאות המצטבר של כל הכרטיסים מגיע ליותר  מ- 90 מיליון דולר

Jasper גייסה 34 מיליון דולר בסיבוב גיוס A ומגייסת עובדים בישראל

צילום: מתוך אתר Jasper

חברת Jasper Card, העוסקת בשירותים פיננסים מתקדמים, הכריזה כי גייסה 34 מיליון דולר בסיבוב A, בהובלת הקרן  Benslie International, יחד עם 500 StartUps, Gauss Ventures, Off The Grid Ventures, OurCrowd ו-SIBF.

בנוסף גייסה החברה מ- WebBank חוב של 100 מיליון דולר אשר ישמש אותה למימון אשראי ללקוחותיה ויאיץ את ההתקדמות של החברה, אשר צומחת, בשנה האחרונה, בקצב של 20% לחודש. הגיוס ישמש את החברה להמשך הפיתוח של מודל החיתום מבוסס טכנולוגית AI,  ולפיתוח קו חדש של מוצרים. בנוסף ישמש הכסף לגיוס עובדים למשרדי החברה בארץ.

ג'ספר מספקת כרטיסי אשראי, אשר הונפקו בשיתוף עם WebBank, ללמעלה  מ-15,000 לקוחות, כאשר סך ההוצאות המצטבר של כל הכרטיסים מגיע ליותר  מ- 90 מיליון דולר. במהלך השנה האחרונה התרחבה החברה והתחילה לתת שירות לכל סוגי הצרכנים באמריקה, ולאו דווקא ללקוחות נעדרי היסטוריית אשראי. ג׳ספר מחזירה ללקוחותיה את רוב הכסף שהיא מרוויחה מהם באמצעות תכנית קאש בק המבוססת על מודל של 'חבר מביא חבר'.

"הגיע הזמן להציג ללקוחות דרך חדשנית לניהול הממון שלהם ולהגדלתו" אומר אלנור רוזנרוט, מייסד ומנכ"ל ג'ספר. "לבנקים רבים יש אתרי פלאש ואפליקציות מובייל אולם המהפכה הדיגיטלית המהותית באה לידי ביטוי במה שאנחנו עושים. דמיינו שכל המוצרים הפיננסים שלכם, כולל כרטיסי אשראי, חשבונות בנק והלוואות ישתלבו במסגרת שירות אחד שעובד על מנת לייצר לכם רווח. לזה בדיוק חותרת ג'ספר".

המודל של ג'ספר נשען על פלטפורמת חיתום מבוססת אלגוריתמים שמסתמכת על שורה של נתונים, כגון: הכנסה, תעסוקה ומקורות אחרים ליצירת ציון אשראי המשקף את התנהגות האשראי העתידית של הלקוח יותר מאשר את היסטוריית האשראי שלו.