סמנכ"ל וראשת אגף שיקום נכים חדשה למשרד הביטחון: לימור לוריא

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל הודה בפתח דבריו לאיתמר גרף שמילא את התפקיד בחודשים האחרונים והוביל את רפורמת "נפש אחת"

קרדיט: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון
 

בטקס בראשות מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, נכנסה הבוקר (14.7) לימור לוריא לתפקיד סמנכ"ל וראשת אגף שיקום נכים במשרד הביטחון. הטקס התקיים בהשתתפות מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי מאיר שפיגלר, יושב ראש ארגון נכי צה"ל, עידן קליימן, סמנכ"ל ומ"מ ראש אגף שיקום בחצי השנה האחרונה איתמר גרף והנהלת משרד הביטחון. 

שר הביטחון בני גנץ ביקש להודות לסמנכ"ל וראש אגף משאבי אנוש במשרד הביטחון, איתמר גרף, שמילא את מקום ראש האגף בתקופה משמעותית והוביל את הבנייה של רפורמת נפש אחת. גנץ קיים פגישה עם לוריא היום, ואיחל לה בהצלחה במשימה הלאומית שלקחה על עצמה ואמר לה כי המערכת כולה תירתם למען הצלחתה והצלחת האגף.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל הודה בפתח דבריו לאיתמר גרף שמילא את התפקיד בחודשים האחרונים והוביל את רפורמת "נפש אחת" יחד עם צוות הפעולה בראשות סמנכ"ל וראש אגף התכנון, אליעז קרני. "אנו מבינים היטב את עומק המחויבות שלנו לשיקום נכי צה"ל. היום אנחנו במציאות אחרת, שאירעה על רקע האירוע הטרגי של איציק סעדיאן, לו אני מאחל החלמה מהירה. מדובר במשימה לאומית שתדרוש הירתמות של כולנו. נעשה את השינוי המיוחל ולא נחמיץ את מימוש הרפורמה". 

סמנכ"ל וראשת אגף השיקום הנכנסת, לימור לוריא: "המטרה שלנו היא לפנות לעובדי האגף את הזמן והמשאבים הנחוצים כדי שגם נכי צה"ל יראו מה שאני רואה בחודש האחרון – מדובר בעובדים חרוצים, מקצועיים ומלאי תחושת שליחות ציבורית". לוריא הודתה ליו"ר ארגון נכי צה"ל ואמרה: "בין אגף השיקום ונכי צה"ל יש חלוקת תפקידים ברורה – אתם תתרכזו בשיקום ובהחלמה ואנחנו נדאג לתת לכם את הכלים לעשות זאת בשקט ובביטחון".

יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קליימן: "החזון שלי הוא שאגף השיקום וארגון נכי צה"ל יעבדו בשיתוף פעולה מלא. החזון הזה מתממש בחודשים האחרונים ואני בטוח, שיחד עם לימור ועם הגיבוי והתמיכה ממנכ"ל המשרד, אמיר אשל, נביא להישגים גדולים לטובת נכי צה"ל ובני משפחותיהם". 

לוריא מגיעה למשרד הביטחון מהמוסד לביטוח לאומי, שבו כיהנה במשך כ-11 שנים כמנהלת אגף א' נכות וכסגנית סמנכ"ל הקצבאות במוסד לביטוח לאומי. בתפקידה הייתה אחראית לטיפול בכ-200 אלף תביעות לנכות, לצד ניהול של מערך שירותים וקצבאות בתקציב כולל של כ-14 מיליארד ש״ח.  בשנה האחרונה כיהנה לוריא כמנהלת מקצועית לענייני הביטוח הלאומי בלשכת שר הרווחה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית