ריימנטאל בחנה תותח מתוצרתה לפגיעה בנחילי רחפנים

עם 252 פגזים מוכנים לירי וקצב אש של 1,000 פגזים לדקה, תותח Mk 3 יכול להעסיק ארבעה יעדים בבת אחת
 

Octocopters begin to drop like flies after being hit by air bursts from AHEAD munition fired by a Revolver Gun Mk 3 at Rheinmetall's Ochsenboden firing range in Switzerland on 23 June. (Rheinmetall Air Defence)

חברת ריימנטאל ((Rheinmetall הגרמנית בחנה לאחרונה את יכולתו של תותח Revolver Mk 3 שלה בקליבר 35 מ"מ לפגוע בנחילי רחפנים. לדברי האתר Janes הבדיקות נערכו בשטח אש בשווייץ באמצע חודש יוני השנה.

גרסון יקלין, מנהל השיווק והמכירות בחטיבת ההגנה האווירית של ריינמטאל, סיפר כי התותח הותקן על גבי משאית צבאית 6x6 MAN HX2 תוצרת ריימנטאל בעלת משטח המותאם לגישה נוחה למערכת. מנכ"ל חטיבת ההגנ"א של ריינמטאל, פביאן אוצנר, תיאר אותה כ"משאית מוצקה ", אך הוסיף כי נדרשה "המון הנדסה" כדי לייצב אותה באותה מידה כמו פלטפורמות הבטון בהן נעשה שימוש במערכת ההגנה האווירית Skyguard.

עם 252 פגזים מוכנים לירי וקצב אש של 1,000 פגזים לדקה, תותח Mk 3 יכול להעסיק ארבעה יעדים בבת אחת. לדברי האתר, באמצעות מכ"ם מעקב Ku-band המותקן על הצריח כדי להביא אותו לדיוק רב יותר, התותח ירה 18 פגזים מסוג  AHEAD נושאי חימוש פרץ אוויר לעבר נחיל של שמונה רחפנים מרובי-להבים בטווח של 900–800 מטרים..
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית