בגלל תקלת ייצור: בואינג הפסיקה את אספקת מטוס 787

מהנדסי חברת בואינג גילו תקלת ייצור במטוסי הנוסעים המתקדמים B787 DREALINER ויש דיונים בעניין חידוש האספקה של מטוסים אלו לחברות תעופה

By pjs2005 from Hampshire, UK - Boeing 787 N1015B ANA Airlines, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=71147495

מהנדסי חברת בואינג גילו תקלת ייצור במטוסי הנוסעים המתקדמים B787 DREALINER ויש דיונים בעניין חידוש האספקה של מטוסים אלו לחברות תעופה. לרשת בלומברג נודע שהבעיה שהתגלתה בייצור הוא קמט, או כיפוף, מסוים באזור חרטום  המטוס, אך התקלה אינה נחשבת למסכנת את בטיחות הטיסה. 

בואינג הפסיקה את אספקת מטוס הנוסעים המתקדם מראשית חודש מאי בגלל הצורך לבצע שיפורים מסויימים במעטפת פנים המטוס. בחברה יש כיום 100 מטוסי 787 הממתינים למסירה, ויש חשיבות רבה לחידוש תהליך המסירה ללקוחות.

מנהל התעופה האזרחי FAA הודיע שהתקלה שהתגלתה בחרטום של כמה מטוסי 787 בשלב הייצור ידועה ומוכרת למנהל, ולמרות שאין כל סכנה לבטיחות הטיסה, התחייבה בואינג לתקן את כל התקלות באותם מטוסים. אחרי כן יוחלט  ב-FAA אם יש לבצע את התיקונים גם במטוסי 787 שעבר נמסרו וטסים אצל חברות תעופה שונות.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית