אימקו תעשיות רכשה את חברת EMT 

המהלך נעשה במסגרת אסטרטגיית התרחבות של קבוצת אימקו, המציעה פתרונות מלאים מקצה-לקצה בתחומים הביטחוני והאזרחי, שכעת יכללו גם יכולת השמת רכיבים אלקטרונים על גבי כרטיסים
 

איתן זית. https://www.imco-ind.com/#a-team

קבוצת אימקו הודיעה השבוע (שני) על רכישת חברת אי.אם.טי. טכנולוגיות ייצור אלקטרוניקה (EMT), העוסקת בתחום התכנון, הייצור ובדיקה של מעגלים אלקטרונים, תמורת 7 מיליון שקלים, מתוכם 4 מיליון ש"ח ישולמו במועד סגירת העסקה ו-3 מיליון ש"ח תלויי רווח עתידי.  

לדברי אימקו, הרכישה תואמת את אסטרטגיית החברה להוות One-Stop-Shop לפתרונות בתחום הביטחון וההגנה וכן בתחום הרפואי והאזרחי, כאשר בעזרת היכולת של חברת EMT לתכנון והרכבה של מעגלים אלקטרוניים תוכל כעת אימקו להציע ללקוחותיה פתרון מלא in-house, הכולל גם את תכנון הכרטיסים האלקטרוניים עצמם. 

אימקו תעשיות היא חברה ישראלית המפתחת, מתכננת, מייצרת ומשווקת קשת רחבה של מוצרים צבאיים בתחומי האלקטרוניקה, החשמל, האלקטרו-מכניקה והמכניקה, המיועדים בעיקר לשימוש צבאי ביבשה ובאוויר. אי.אם.טי טכנולוגיית ייצור אלקטרוניקה היא חברה ישראלית המתמחה בייצור והלחמת רכיבים אלקטרוניים, ומספקת מגוון פתרונות Turn-Key בתחום הרכבה ואינטגרציה של מוצרים אלקטרונים בקבלנות משנה.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית