סדרת מוצרים חדשה מבית פאב לשוק האמריקאי

החברה חשפה ערכת כוונות גיבוי אלכסוניות, ידית אחיזה קדמית וקת טקטית
 

תמונה: FAB Defense

חברת FAB Defense הישראלית, מהחברות המובילות בעולם בתחום פיתוח, ייצור ושיווק אביזרים לכלי נשק קלים, חושפת בימים אלו שורה של מוצרים חדשים המיועדים בעיקר לשוק האמריקאי. המוצר הראשון הנו ערכת כוונות גיבוי קדמיות / אחוריות אלכסוניות (FRBS) לרובים ממשפחת ה-AR-15. הכוונות החדשות מציעות למשתמש זוג מתקפל של כוונות ברזל מתכווננות, למצב שבו הכוונת העיקרית של המשתמש מפסיקה לפעול או שאינה מתאימה למצב הירי.

לדברי החברה המאפיינים העיקריים של כוונות אלו הן פרופיל בולטות קטן, התאמה הן לימניים והן לשמאליים, שמירה על איפוס באופן מהימן והתקנה פשוטה. הכוונות עשויות מ"פולימר קשה" ההופך אותן לזולות, קלות משקל ויציבות. כל קיט של כוונות תופס רק חריץ אחד במסילת פיקאטיני וניתן לחברן למסילה באמצעות מברג אלן.

[FAB Defense]

פאב אף הודיעה על תוספת חדשה למשפחת ידיות האחיזה גרדיוס (Gradius), ה-Gradius-M. ה- Gradus-M היא ידית אחיזה קדמית קצרה ורחבה המותאמת לממשקי M-LOK. לדברי פאב, לידית אחיזה זו יש מספר תכונות שהופכות אותה לאביזר ביצועי מהימן במגוון רחב של יישומים.

המשתמשים ייהנו מגימור גומי בעל מרקם עשיר כדי לשמור על אחיזה אמינה ונוחה בתנאים קרים, חמים, רטובים או יבשים. הזווית המופחתת הקלה של הידית מספקת נוחות ומונעת עייפות מפרק כף היד והזרוע לאורך שעות של שימוש.

המוצר השלישי אותו חשפה פאב היא הקת GL-Core M כתחליף לקת הישנה GL-Mag. מדובר בקת טקטית עם משטח גומי בעל מרקם עשיר ועם מנשא מחסנית משולב בסגנון AR15. הקת מסופקת יחד עם מחסנית AR של 10 כדורים מתוצרת Ultimag והיא מותאמת להחלפה מהירה של המחסנית. 

בפאב טוענים כי קת ה-GL-Core M נוצרה במטרה לספק לנציגי גופי אכיפת החוק מחסנית נוספת כאשר הם נדרשים להשתמש ברובי AR-15 במסגרת תפקידם. בדרך כלל נציגי אכיפת החוק מחזיקים מחסניות נגישות נוספות בצדי גופם על החגורה שלהם.

לעיתים רחוקות יש לשוטרים מחסניות נוספות עבור רובי ה-AR15 / M4 שלהם על גופם והם נותרים עם מחסנית אחת ברובה כשהם שולפים אותו מרכב סיור. עם F.A.B. עם הקת הזו לנציגי החוק תהיה מחסנית 30 כדורים סטנדרטית ברובה, אך גם עוד מחסנית נוספת המאוחסנת בקת לשליפה מהירה בתנאי לחץ.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית