Silk (סילק) מגייסת 55 מליון דולר בסבב גיוס B

סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להאיץ את מאמצי המכירות והשיווק ולהרחיב את יכולות הפיתוח ההנדסיות שלה. מנכ״ל החברה: "להביא את חזון הענן המהיר והגמיש לקהל רחב יותר"

דני גולן, מנכ״ל Silk. צילום: שי וזדיאס

חברת Silk (סילק), מפתחת הפלטפורמה המתקדמת להאצת יישומי ענן, הודיעה על השלמת גיוס של 55 מיליון דולרים בביקוש יתר, בסבב גיוס B. את הסבב הובילה S Capital . ההשקעה המשמעותית מהווה עדות לצמיחה המואצת של החברה, ולביקוש הגובר לפתרונות יעילים ומתקדמים לעבודה בסביבת ענן, שהואץ עוד יותר בעקבות מגיפת הקורונה. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להאיץ את מאמצי המכירות והשיווק ולהרחיב את יכולות הפיתוח ההנדסיות של החברה. בין לקוחות הענן של סילק ניתן למנות חברות מובילות כפיוניר ואי טורו.

הפלטפורמה של Silk  היא מאפשרת לארגונים להעביר את היישומים הקריטיים שלהם לענן בצורה חלקה, תוך שיפור ביצועי היישומים, זאת לעומת הביצועים הקיימים בסביבת העבודה המקומית. הפלטפורמה הופכת את סביבת הענן למהירה פי 10, ומאפשרת גמישות בהתמודדות עם תקלות ובעיות הקשורות לתשתיות. פלטפורמת Silk ממוקמת בין תשתית הענן לבין מסד הנתונים של הלקוח. זוהי שכבה גמישה וחכמה המאפשרת אופטימיזציה של ביצועים, ללא כל שינוי במסד הנתונים או ביישום, ולמעשה מעצימה את יכולות הענן הארגוניות.

"ספקיות שירותי הענן נמצאות בתחילתו של מאבק על השליטה במאגרי הנתונים של לקוחותיהם.  כדי לנצח את הקרב הזה הרי שעל אותן ספקיות מוטלת האחריות להבטיח ללקוחותיהן  את היכולת לעמוד ברמת השירות המצופה מהם" אומר דני גולן, מנכ"ל .Silk "אנו מאפשרים זאת על ידי הרחבה והאצה של היישומים הקריטיים בסביבת הענן של הלקוחות, וכך מאפשרים להם להעניק שרות טוב יותר ללקוחותיהם. ההון שגויס יאפשר לנו להביא את חזון הענן המהיר והגמיש לקהל רחב יותר" הוסיף גולן.

"ככל שחברות מעבירות יותר ויותר עומסי עבודה עסקיים קריטיים לענן, חשוב יותר מתמיד שתשתית הענן תציע להן את הביצועים הנדרשים לתפקוד אופטימלי  בכל מצב ותחת עומסים משתנים", מסרה איה פטרבורג, שותפה מייסדת S Capital. הפלטפורמה של Silk מתוכננת באופן המאפשר לספקי הענן לעמוד בביקוש זה, ולמלא את הבטחתם לענן מהיר וקל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית