ארה״ב: בכירה בפנטגון חשודה בחשיפת מידע מסווג

מקורות רשמיים מסרו לבלומברג כי לקתי ארינגטון נמסר שנשללה ממנה הגישה למידע סודי בעקבות חשד לחשיפה ללא אישור של מידע מודיעיני מסווג

Katie Arrington, with Kevin Fahey, speaks during a press briefing at the Pentagon, Washington, D.C., Jan. 31, 2020. (DOD / Navy Petty Officer 2nd Class James K. Lee)
 

קתי ארינגטון (Katie Arrington), קצין אבטחת המידע הראשי במשרד הרכישה והקיימות של הפנטגון, הוצאה לחופשה כפוייה ונשלל ממנה הסיווג הביטחוני בחשד למעורבות בחשיפת מידע מסווג של ארגון מודיעין צבאי. 

מקורות רשמיים מסרו לבלומברג כי לקתי ארינגטון נמסר שנשללה ממנה הגישה למידע סודי בעקבות חשד לחשיפה ללא אישור של מידע מודיעיני מסווג. ארינגטון עבדה  בסוכנות הביטחון הלאומית (NSA) המסונפת למשרד ההגנה, סוכנות העוסקת באיסוף מידע מגורמים עוייניים, בעיקר באמצעות לוויינים. לא נמסר באיזה סוג של מידע חשודה ארינגטון בחשיפה ודוברת חטיבת הרכש של הפנטגון הבהירה כי לא תוכל למסור שום מידע על "הסטטוס של גב' ארינגטון". 

פרקליטה של ארינגטון, מרק זעיד, אמר כי עדיין לא התקבלו שום החלטות בפרשה. הוא אישר שמרשתו הוצאה לחופשה כפוייה' אך לא נמסרו לה שום פרטים על חשד כלפיה. ארינגטון היתה בעבר חברה מטעם המפלגה הרפובליקנית בבית הנבחרים של מדינת דרום קרוליינה. ב-2019 גוייסה לפנטגון כ"מומחית ממדרגה ראשונה" בנושאי סייבר, אחרי שעבדה במשך 15 שנה בכמה חברות פרטיות בתחום הסייבר. היא ניהלה קמפיינים לאבטחת ביטחון סייבר בכמה חברות לפני שעברה לעבוד בפנטגון. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית