חברת SuperCom מודיעה על גיוס 5 מיליון דולר

החברה מתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות זיהוי, ניטור ואבטחה אלקטרוניים. הגיוס ישמש לתמיכה בתהליך צמיחת החברה

נשיא ומנכ״ל סופרקום, אורדן טרבלסי. צילום: נתנאל טוביאס

חברת SuperCom המתמחה בפתרונות זיהוי, ניטור ואבטחה אלקטרוניים, הודיעה על גיוס 5 מיליון דולר. הגיוס ישמש לתמיכה בתהליך צמיחת החברה.

תמורת הגיוס של 5 מיליון דולר ברוטו, הוציאה סופרקום שטר חוב לא מאובטח לשנתיים למשקיע מוסדי. לשטר קופון שנתי של 5% וגידול מובנה ליתרת השטר ב 5% כל 6 חודשים, עבור כל חלק מהשטר שלא שולם לפני הפדיון. כל הקרן והריבית שנצברו נדרשים לשלם רק בתשלום אחד בפדיון, ולחברה הזכות לשלם מראש כל חלק מהשטר בכל עת ללא קנס לפני התשלום. בנוסף, קיימת אפשרות, בכל עת לאחר 12 חודשים לשלם את כל השטר או חלקו באמצעות מניותיו הרגילות, בכפוף לתנאים מסוימים.

 "אנו שמחים שגייסנו את ההון הזה, שיתמוך בתהליך הצמיחה של סופרקום. בעקבות זכיות רבות במכרזים ממשלתיים, טכנולוגיה חדשנית אשר מציגה ביצועים מצוינים, ובעקבות הצורך ההולך והגובר של מדינות להשתמש בטכנולוגיות ניטור אלקטרוניות ואבטחת מידע, ניצבה בפנינו הזדמנות להגדיל עוד יותר את נתח השוק שלנו", הגיב נשיא ומנכ"ל סופרקום, אורדן טרבלסי.

 "אנו מאמינים כי הישארות בחזית החדשנות הטכנולוגית היא חיונית, כמו גם המשך הגדלת דריסת הרגל שלנו במדינות העולם. המימון יעזור לנו בהטמעת פרויקטים חדשים, תוך תמיכה והשקעה בצמיחה המתמדת של סופרקום. יתר על כן, אנו מתכננים להמשיך ולהשקיע במחקר ופיתוח, כמו גם במכירות ושיווק על מנת להגיע ליותר לקוחות, תוך מתן שירות וניהול פרויקטים יוצאי דופן ללקוחות קיימים. ובתמורה לכך, אנו מצפים לא רק לשמר אלא להגדיל את ההכנסות המחזוריות והרווח הגולמי של החברה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית