חלל תקשורת חתמה על שת"פ אסטרטגי עם חברה קנדית למתן שירותי תקשורת לוויינים באפריקה

החברה תיהנה מבלעדיות באספקת שירותים מנוהלים וקיבולת לוויינית בפרוייקטים של חברת NU RAN באפריקה. כל הפרוייקטים העתידיים של החברה הקנדית ימומשו מעתה על ידי חלל תקשורת באמצעות הלוויין עמוס

שיגור הלוויין עמוס 17, ב-2019. צילום: REUTERS/Joe Skipper

חברת חלל תקשורת מעמיקה פעילות ביבשת אפריקה באמצעות הסכם שת"פ אסטרטגי עם החברה הקנדית WIRELESS NU RAN  העוסקת בפתרונות תקשורת אלחוטית מבוססי לוויין המיועדים בעיקר למפעילים סלולריים ומאפשרים פריסת אתרים יעילה וכיסוי רשת באזורים מבודדים המוגבלים בתשתית.

חלל תקשורת, שהיא ספקית תקשורת לוויינים באמצעות לווייני  עמוס, התקשרה בהסכם שת"פ עם החברה הקנדית, ותשקיע ארבעה מיליון דולר קנדה (3.2 מיליון דולר ארה"ב) בחברה, כנגד אחזקת 9.3 אחוזים ממניות החברה. 

כחלק מהשת"פ תהיה לחלל תקשורת בלעדיות באספקת שירותים מנוהלים וקיבולת לוויינית בפרוייקטים של חברת NU RAN באפריקה. כל הפרוייקטים העתידיים של החברה הקנדית ימומשו מעתה על ידי חלל תקשורת באמצעות הלוויין הדיגיטלי המתקדם עמוס 17, שיש לו יתרונות משמעותיים ביבשת אפריקה. פוטנציאל ההכנסות מעיסקאות אלו מוערך  בשנים עד שלושה מיליון דולר בשנה.

מנכ"ל חלל תקשורת  דן זיצ'ק: "המיזם הזה הוא צעד נוסף של חלל תקשורת בגישור הפער הדיגיטלי באפריקה. מדובר בשילוב היכולות המיוחדות של עמוס 17 ופתרונות חברת NU RAN  למתן משירותים לאזורים  מוגבלי תשתית באפריקה".

חלל תקשורת מספקת שירותי תקשורת לוויינית באמצעות לווייני התקשורת עמוס 3 ועמוס 7, עמוס 4 והלוויין הדיגיטלי המתקדם עמוס 17.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית