פלטפורמת האבטחה Lightspin השלימה סבב גיוס A

את הסבב, בהיקף 16 מיליון דולר, הובילה דל טכנולוגיות. החברה מפתחת את הדור הבא של פלטפורמות אבטחת הענן, ומתכננת לשלש את מספר העובדים תוך שמירה על איזון מגדרי

צוות לייטספין. צילום: David Garb

חברת לייטספין (Lightspin), המפתחת את הדור הבא של פלטפורמת אבטחת הענן, הודיעה על סבב גיוס A בהיקף של 16 מיליון דולר. את הסבב הובילה Dell Technologies Capital בהשתתפות המשקיעים הקיימים Ibex Investors. היקף הגיוס הכולל של החברה עד כה עומד על 20 מיליון דולר. ההשקעה תשמש להאצת הצמיחה של החברה במגוון תחומים, כולל מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות, ולהרחבת כח האדם במטרה לשלש את מספר העובדים בשנה הקרובה.

לייטספין, שנוסדה ב-2020, פיתחה פלטפורמת אבטחת ענן מבוססת הקשר (contextual) עבור סביבות ענן (cloud-native) וקוברנטיס (Kubernetes). הפלטפורמה מספקת תצוגה מבוססת הקשר של כל נכסי הענן ומערכות הקשרים בינהן, ממפה את מסלולי ההתקפות הפוטנציאליים, מתעדפת ומתקנת את בעיות האבטחה הקריטיות ביותר משלב הבנייה ועד לשלב ההרצה. החברה הוקמה על ידי ולדי סנדלר ואור אזרזר, שניהם "האקרים לבנים" בעברם ובעלי ניסיון רחב באבטחת ענן, ומונה כיום כ-20 עובדים בישראל ובארצות הברית, באופן מאוזן מגדרית.

"זכינו לאמונם של משקיעים מנוסים כמו Dell Technologies Capital, קרן השקעות בולטת המשקיעה בחברות סטארט-אפ המחוללות מהפכה בתחום אבטחת הענן, כגון Zscaler, Netskope, Twistlock ו-Redlock, ביחד עם Ibex Investors, אשר השקיעה ב-Dome9", אמר ולדי סנדלר, מנכ"ל ושותף מייסד בלייטספין. "ההשקעה בחברה מהווה הכרה ותמיכה בגישה פורצת הדרך שלנו ובצורך לבניית הדור הבא של אבטחת הענן".

"לייטספין בנתה את הפלטפורמה הנכונה עבור הבנה ותעדוף של סיכונים פוטנציאלים לסביבות ענן - והייתה על כך הסכמה רחבה בקרב רשת הCISOs שלנו", אמר אלון ויינברג, מנהל ב-Dell Technologies Capital. "לייטספין מספקת הקשר ברור לכל התראה ואפשרויות תיקון קלות וישימות ובכך היא מגשרת גם על הפער בין צוותי DevOps וצוותי הסקיוריטי, בשלבי הבנייה והפרודקשן כאחד."

בחברה נעשתה השקעה משמעותית כבר מהיום הראשון על מנת לקדם ולשמר אחוז גבוה ככל האפשר של נשים בקרב העובדים. "אנחנו מאמינים שחברה מאוזנת מגדרית היא חברה מוצלחת יותר ברמה הטכנולוגית, העסקית, וכמובן גם האנושית. אנחנו פועלים ללא לאות כדי לשמור על האיזון המגדרי בחברה, ושמחים שעד כה הצלחנו." אומר סנדלר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית