קורטיגו הישראלית מגייסת 13 מיליון דולר בסבב שני

פתרונות החברה משפרים אוטומציה במפעלים על ידי כך שהם מספקים תקשורת אלחוטית ברמת אמינות של תקשורת קווית, וכן מאפשרים יכולת תכנון תחזוקה והגברת תפוקה

צילום מסך: מתוך עמוד היו-טיוב של CoreTigo – Industrial Wireless Connectivity

קורטיגו, ספקית תקשורת אלחוטית תעשייתית, מכריזה על סגירת סבב הגיוס הפיננסי השני שלה בסכום של 13 מיליון דולר, המביאים אותה לסכום גיוס כולל של 27 מיליון דולר. המשקיעה האסטרטגית ורייזון ונצ'רס הצטרפה אל פורטפוליו המשקיעים של החברה, הכולל את קרדומן קפיטל, אשר הובילו את סבב הגיוס הנוכחי, והמשקיעים הקיימים; לנובו קפיטל, מאגמה ונצ'ר פרטנרס, מירון קפיטל, קוואלקום ונצ'רס, וסיירה ונצ'רס.

טכנולוגיית IO-Link Wireless של קורטיגו יוצרת מגוון של פתרונות אלחוטיים עוצמתיים אשר לא היו אפשריים בעבר בתחום התעשייתי עבור שליטה וניטור בזמן אמת. פתרונות החברה משפרים את האוטומציה במפעלים על ידי כך שהם מספקים תקשורת אלחוטית ברמת אמינות של תקשורת קווית, המאפשרת למכונות יצור את הגמישות המירבית; תכנון פס יצור חכם ומודולארי; וגישה מלאה לנתונים בכל מקום ובכל סביבה.

ככל שמכונות ותהליכים חכמים ממשיכים להתפתח, כך המשך הפיתוח של תקשורת תעשייתית אלחוטית הופך להיות הבסיס בהתפתחות של האינטרנט התעשייתי של הדברים (IIOT). הפתרונות המבוססים IO-Link Wireless של קורטיגו הם רכיב אינטגרלי בחיבור של טכנולוגיית המידע (IT) והטכנולוגיה התפעולית (OT), ומשלימה את טכנולוגיית האלחוט הגלובאלית 5G על מנת לאפשר תקשורת בביצועים גבוהים בכל מקום ובכל זמן.

במטרה לספק את צרכי המפעלים היצרניים לטכנולוגיות חכמות וגמישות, הפתרונות של קורטיגו מביאים יתרונות הכוללים קיצור זמני השבתת מכונות, יכולת תכנון תחזוקה, והגברת התפוקה. עם מגוון של דרישות שוק מאתגרות של יצרני מכונות, יצרני ציוד אוטומציה ואינטגרטורים, כספי הגיוס ישומשו להשקעה בטיפוח לקוחות, ולהרחבת פעילויות המכירות והפיתוח העסקי ברחבי העולם.

"המשך ההשקעה של המשקיעים הקיימים שלנו בסבב הזה והצטרפותם של ורייזון ונצ'ורס היא הבעת אמון אדירה", אומר ערן זיגמן, המנכ"ל והמייסד-השותף של קורטיגו. "זה מאשרר את העובדה שמדובר בשוק בעל פוטנציאל אדיר ואת הדרישה הגוברת שאנו חווים עבור פתרונות אלחוטיים חכמים למשימות קריטיות בעולם הייצור".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית