תה, עוגיה ומעיל רוח: הצבא הבריטי בוחן את מעיל רוח לטנק הצ'לנג'ר 3

רפאל מציעה את מערכת ה-Trophy MV לשיריון הבריטי. המערכת נבחרה לשלב הבא של הערכה ושילוב מפורט על ידי משרד ההגנה בבריטניה לטנק הצ'לנג'ר 3

https://youtu.be/aJLAXrrDUec

חברת רפאל מודיעה כי מערכת ההגנה האקטיבית שלה (Trophy Active Protection Protection - APS) נבחרה לשלב הבא של הערכה ושילוב מפורט על ידי משרד ההגנה בבריטניה לטנק הצ'לנג'ר 3 MBT של הצבא הבריטי.

הבחירה היא תוצאה של מחקר שנערך על ידי משהב״ט בבריטניה כחלק מתוכנית שדרוג בהובלת הקבלן הראשי Rheinmetall BAE Systems Land, אשר תכלול אינטגרציה מפורטת וניסויי מערכת של גרסת ה- Trophy הקלה יותר (Trophy MV), להתאים לדרישות הספציפיות של הטנק. 

דייוויד פארמר, ראש צוות צוות הצ'לנג'ר 3 במשהב״ט בריטניה: "אני שמח לקבל את רפאל לקבוצת שותפי המסירה שלנו בתעשייה שעובדים יחד להביא את צ'לנג'ר 3 לחיים. זו תוכנית משמעותית להגנה ולצבא הבריטי ומייצגת מהפך עצום במודרניזציה של כוחות היבשה שלנו. הטכנולוגיה החדשה החלוצית בה אנו מתכננים להשתמש תאפשר לנו לספק יכולת לוחמה אדירה. "

מיכאל לוריא, ראש מנהל מערכות התמרון היבשתי ברפאל: "מעיל רוח הצילה את חייהם של חיילים רבים והייתה בעלת יכולת הגנה על הנכסים בשדה הקרב ואפשרה לצוותי טנקים לתמרן בבטחה תחת אש נ״ט ולבצע משימותיהם בבטחה ובאופן מלא. 

״מערכת זו שינתה את כללי המשחק בזירת הלחימה המשוריינת, וההחלטה של ​​בריטניה לבחור במעיל רוח להגנת הצוותים שלה, מכניסה עידן חדש גם לכוחות השריון שלה. אנו אסירי תודה לשותפינו בבריטניה.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית