ספיו סיסטמס מרחיבה שותפות עם מרלין ונצ׳רס ללקוחות פדרליים בארה״ב

"אבטחת חומרה הפכה למרכיב קריטי יותר ויותר בסביבת אבטחת הסייבר המתפתחת במהירות בכל תחומי העסקים השונים, כולל סוכנויות ממשלתיות״, מסר מייסד מרלין

BIGSTTOCK/Copyright: Milkos

חברת ספיו סיסטמס (Sepio System), העוסקת ב- Zero Trust Hardware Access, הודיעה תרחיב את השותפות שלה עם מרלין ונצ'רס, משקיעה אסטרטגית בטכנולוגיות מתפתחות, לפרוס את פתרון בקרת הגישה לחומרה (HAC-1) לסוכנויות פדרליות בארה"ב.

מרלין ונצ'רס, משקיעה אסטרטגית בחברות אבטחת סייבר חדשניות, השלימה לאחרונה הזמנת רכש של כמיליון דולר, המורכבת מכמה פרויקטים עבור לקוחותיה הפדרליים המסחריים בארה"ב. לקוחות אלה מאמצים את הפתרון של ספיו ותומכים במטרתה של מרלין להביא טכנולוגיות סייבר מתפתחות ללקוחותיה בארה"ב. הפתרון מציע Ultimate visibility לשכבה הפיזית תוך שימוש בטביעת אצבע חומרה, ומשולב בפתרונות אבטחה קיימים למיצוי השקעות ארגונים בפתרונות סייבר.

"אבטחת חומרה הפכה למרכיב קריטי יותר ויותר בסביבת אבטחת הסייבר המתפתחת במהירות בכל תחומי העסקים השונים, כולל סוכנויות ממשלתיות", אמר דייוויד פלפס, מייסד מרלין, המשמש כיום כיו"ר ומנכ"ל החברה. "כספק פתרונות אבטחת סייבר ותיק עבור סוכנויות פדרליות, אנו שמחים להכריז על השותפות המתרחבת הזו עם Sepio Systems, שתאפשר לנו לשפר את מגוון הפתרונות שלנו באמצעות Ultimate visibility וניהול מקיף של אבטחת סייבר IoT עבור סוכנויות פדרליות״.

"סוכנויות פדרליות ונכסיהן הדיגיטליים מאויימים באופן עקבי על ידי גופים מדינתיים באופן ישיר או באמצעות ארגוני פשיעה. הפתרון מגביר את רמת האבטחה שלהם אל מול איומים מתקדמים ומאפשר ליישם את המלצות GAO [משרד האחריות הממשלתי] לאבטחת חומרה במלואן” מסר יוסי אפלבום, מנכ"ל חברת Sepio Systems Inc.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית