Mitiga גייסה 25 מיליון דולר בסבב A

החברה פיתחה פתרון שנועד לשפר את המוכנות והתגובה של ארגונים לתקיפות סייבר בענן תוך שעות ספורות

צוות מיטיגה בישראל. צילום: עומר הכהן.

חברת הסטארט-אפ מיטיגה (Mitiga) מתל-אביב, שפיתחה את הפתרון למוכנות ולתגובה למתקפות סייבר בענן, הודיעה על השלמת סבב גיוס הון A בהיקף של 25 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות בסייבר  ClearSky Security מניו-יורק, ובהשתתפות Atlantic Bridge ו-DNX. יחד עם גיוס סיד של 7 מיליון דולר הגיע סך ההון שגייסה החברה מהקמתה ל-32 מיליון דולר.

ההון שגויס ישמש את מיטיגה לשנות את דפוס החשיבה של ארגונים המוטרדים מאוד מבעיות אבטחה הנוגעות למוכנות וליכולות התגובה שלהם לאירועים בסביבות הענן ובסביבות ההיברידיות שלהם הצומחות בקצב מהיר מאי פעם, ולצמצם את הפער הגדל בכוח אדם מקצועי אשר מסוגל להתמודד עם מתקפות סייבר בסביבות ענן.

פתרון הענן של מיטיגה לסביבות ענן ולסביבות היברידיות משפר את יעילותה של המוכנות לאירועים והתגובה להם. מודל המנוי מספק מענה למספר בלתי מוגבל של אירועים ומאפשר לארגונים לעמוד ביעדי ההתאוששות המהירה שהגדירו. היכולת להכין תגובות לפני שמתקפות מתרחשות מאפשרת ללקוחות מיטיגה לחזור לשגרה תפעולית תוך שעות ספורות במקום תוך ימים או שבועות הנדרשים לפתרונות מסורתיים יותר. 

"ראינו במו עינינו את ההשפעה ההרסנית והיקרה שגורמת תגובה איטית ומסורתית למתקפות סייבר", אמר טל מוזס, מייסד משותף ומנכ"ל מיטיגה. "הענן מציב אתגרים חדשים בפני פתרונות למוכנות ותגובות לאירועים ואנו מספקים את פתרון התגובה לאירועים הראשון בעולם לסביבת הענן. גיוס ההון יאפשר לנו להעמיק את הקשר שלנו עם מנהלי אבטחה ארגוניים החותרים להתאושש בזמן אמת מאירוע, לעורר התלהבות בקרב מוחות חדשניים נוספים בתעשייה ולהרחיב את רשת השותפים שלנו״.

"האימוץ המואץ של פלטפורמות ענן בקרב ארגונים הניע אותם לחשוב מחדש כיצד להיערך לפריצות ולהגיב להן", מסר פטריק היים, שותף ומנהל אבטחה ראשי,ClearSky Security, שהוביל את סבב ההשקעה. "ארגונים נוטשים תהליכים המבוססים ברובם על גישה תגובתית לאירועים. גישות חדשות יותר מתמקדות בהכנת חברות לאירועים הבלתי נמנעים באמצעות כלים ושירותים המאפשרים לשקם במהירות את המערכות התפעוליות ולצמצם את הפגיעה בעסק״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית