דיווח: ערכת הסבת אקדח חדשה מבית CAA USA

מנכ"ל החברה, מייקי הרטמן, הכריז בערוץ היוטיוב של החברה כי הערכה החדשה תהיה מוכנה לשיווק כבר לקראת תערוכת ShotShow הקרובה בחודש ינואר 2022
 

חברת CAA USA הודיעה כי תצא בקרוב עם ערכת הסבת אקדח (MCK) חדשה מתוצרתה לאקדחים בקליבר קרבין (PCC). מנכ"ל החברה, מייקי הרטמן הכריז בערוץ היוטיוב של החברה כי הערכה החדשה תהיה מוכנה לשיווק כבר לקראת תערוכת ShotShow הקרובה בחודש ינואר 2022. מדובר בערכה הידועה בארץ בשם "מיקרו רוני" שפותחה ומיוצרת על ידי החברה הישראלית CAA.

האתר Thefirearmblog.com מספר כי עד עתה נודעו הפרטים הבאים על הערכה החדשה: היא מיועדת לתחמושות בקליברים "9 ו-"10, היא תהיה זמינה באורכי קנה של "16.5 ו-"10 וכן בקנה של "10 עם תוספת של משתיק קול מזויף בכדי לעמוד בדרישות אורך הקנה המינימליות. 

קת מתקפלת הן לימין והן לשמאל והמאפשרת ירי כאשר הקת מקופלת, מערכת פליטת גזים שלדברי מייקי הרטמן נוסתה בירי של 400,000 כדורים והוכחה כאמינה, שימוש במחסניות של גלוק או במחסניות מקוריות של CAA וכן ידית אחיזה קדמית בתקן M-LOK עם תפס משולב לאחזקת מחסנית נוספת.

האתר מסייג את דבריו ואומר כי האמור מעלה מתבסס על קליפ וידאו טיזר שפרסמה החברה באתר היוטיוב שלה והיא אף טרם נתנה שם מסחרי לערכה החדשה. נותר להמתין ולראות האם בסופו-של-דבר אכן תוציא החברה לשוק את הערכה החדשה.

בהקשר זה יוזכר כי חברת CAA Israel היא המפתחת של מוצר הסבת האקדח "רוני" והיא בעלת הפטנט עליו. בשנים האחרונות התנהלו מאבקים משפטיים על הבעלות על החברה וחברות-הבת שלה. בפשרה שהושגה חזרה הבעלות המלאה על חברת CAA ישראל לידי משה עוז ולטענתו כחלק מהפשרה הוא הסכים כי CAA USA תמשיך לייצר ולשווק את ערכת הסבת האקדח המדוברת.

עוד ציין עוז כי הקים בארה"ב חברת שיווק בשם CAA  אמריקה שמטרתה מכירות מוצרי החברה בשוק האמריקאי כולל מכירות מקוונות.
 

אולי יעניין אותך גם