קלארוטי השלימה גיוס בסך 140 מיליון דולר בסבב D

החברה, העוסקת באבטחת סייבר תעשייתי, תשתמש בסכום שגויס להאצת ההתרחבות הגלובלית שלה ולהרחבת המגזרים אליהם היא פונה, כמו גם להמשך פיתוח סל מוצריה

יניב ורדי, מנכ״ל קלארוטי. צילום: קרן מזור

חברת קלארוטי (Claroty), העוסקת באבטחת סייבר תעשייתי, הודיעה על השלמת גיוס בסך 140 מיליון דולר בסבב D, השקעה המבססת את מעמדה החברה כמובילת בשוק הסייבר התעשייתי, בעת שהעולם מתמודד עם זינוק בהתקפות סייבר על תשתיות קריטיות בחודשים האחרונים. הסכום שגויס ישמש את קלארוטי להאצת ההתרחבות הגלובלית שלה ולהרחבת המגזרים העסקיים אליהם היא פונה, כמו גם להמשך פיתוח סל המוצרים החדשניים שלה. סך ההון שגייסה החברה עד היום עומד על 235 מיליון דולר.

משנת 2020 חלה עלייה ניכרת בתדירות ובהיקף הנזק של מתקפות סייבר נגד ארגונים שנמצאים בבסיס התשתית הקריטית ושרשרת האספקה העולמית. על פי Cybersecurity Ventures, הנזק ממתקפות כופרה צפוי להגיע עד שנת 2031 ל-265 מיליארד דולר, לעומת 20 מיליארד דולר בלבד ב-2021. מאחר שאירועי תקיפה בסייבר התעשייתי אינם מראים סימני האטה, ההשקעה החדשה בקלארוטי ממקמת אותה בחזית השוק לחיזוק הגנת הסייבר התעשייתי בעתיד.

יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי: "המשימה שלנו היא לאפשר נראות, המשכיות עסקית ועמידות לארגונים בכל מגזרי התעשייה, בעזרת הפתרונות המקיפים ביותר שמגינים ביעילות על כל המכשירים וההתקנים של אתרי תעשייה המחוברים לרשת, לרבות כל נכסי הטכנולוגיה התפעולית (OT), האינטרנט של הדברים (IoT) וה-IoT התעשייתי (IIoT). ההשקעה החדשה, בהשתתפות הקרנות והארגונים המובילים בעולם, מספקת את הדלק הדרוש לנו כדי להמריא על בסיס אסטרטגיית המוצרים המוכחת שלנו בשוק צומח במהירות, עם צוות הנהלה ברמה עולמית ורשת שותפים חזקה".

לחברה לקוחות באלפי אתרים ומתקני תעשייה ותשתיות בכל שבע היבשות. לאחרונה, עבדה בשיתוף פעולה עם חברת התרופות Pfizer בכדי לאבטח את שרשרת האספקה של חיסוני הקורונה ולעמוד בביקוש חסר התקדים לחיסונים בכל העולם. קלארוטי צופה צמיחה שנתית של 133% בהכנסות חדשות מהחציון הראשון של 2020 לחציון הראשון של 2021, וכן גייסה 80 עובדים חדשים ברחבי העולם מתחילת 2021 ומתכננת להגדיל את מספר העובדים ב-50% עד סוף השנה. בנוסף, השיקה החברההשיקה את Claroty Edge תוספת חדשה ומוגנת בפטנט ל- Claroty Platform, אשר מהווה את פתרון אבטחת הסייבר התעשייתי הראשון הדורש אפס-תשתיות.

קלארוטי תשתמש בכספי סבב ההשקעה כדי לעמוד בביקוש הגובר ליכולות שמעניקה Claroty Platform לניהול הנראות, גילוי איומים, ניהול סיכונים וחולשות אבטחה, לצד יכולות הגישה המאובטחת מרחוק שלה. זאת, באמצעות התרחבות למגזרי תעשייה ולאזורים חדשים, הגדלת מספר העובדים, הגברת המחויבות שלה להגנה על התקני IoT, והמשך העצמת המסע של לקוחותיה לענן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית