פנטרה משיקה מע׳ בדיקת חדירות אוטומטית למתקפות כופר

הפלטפורמה החדשה חושפת את הפגיעויות הקריטיות ביותר ברשת אשר מנוצלות על ידי פורצים, ומאפשרת לצוותי האבטחה להתמקד בתיקון חולשות הניתנות לניצול

צילום: Penetra

חברת הסייבר פנטרה (Penetra) משיקה מערכת בדיקות סייבר אוטומטית למתקפות כופר - הנמצאות במגמת עלייה מדאיגה והכפילו את עצמן בשנה האחרונה, תוך גרימת נזק ותשלומי כופר העולים על 20 מיליארד דולר בכל העולם בשנת 2021. פנטרה חושפת את הפגיעויות הקריטיות ביותר ברשת אשר מנוצלות על ידי פורצים ובהתאם, מאפשרת לצוותי האבטחה להתמקד בתיקון חולשות הניתנות לניצול. 

 פלטפורמת פנטרה מבצעת את בדיקת החדירות של מערכות ארגוניות לבדיקת חוסן למתקפות כופר, מציאת ליקויים ותיקונם מבעוד מועד. באמצעות שימוש בטכניקות פריצה אתיות (Ethical Hacking) מתקדמות, המערכת מזהה חולשות בהגנות הסייבר. המערכת מייתרת את הצורך בבודקי חדירות אנושיים והגעה פיזית למתקני הלקוחות. המערכת אינה דורשת התקנת "סוכני תוכנה" ברשת (Agentless) ומשתמשת בטכניקות סייבר בטוחות, ללא גרימת נזק לארגון, וללא צורך בעצירת הפעילות השוטפת של החברה הנבדקת לצורך הבדיקה.

לדברי אמיתי רצון, מנכ"ל Pentera, "חלק גדול מפירצות אבטחת המידע נובעות מכך שתדירות קיום הבדיקות, לרוב פעם בשנה, אינו תואם את טבעה הדינמי של הרשת הארגונית של ימינו. המוצר החדשני שהשקנו יאפשר לחברות לעמוד בדרישות להגביר את תדירות הבדיקות על מנת להגן מפני מתקפות כופר. העיקרון הוא לתקן מינימום פגיעויות על מנת למנוע ממתקפות הכופרה את היכולת לגרום נזק של ממש". 

חברת פנטרה הוקמה בשנת 2015 על ידי אריק ליברזון ואריק פיינגולד. המערכת משמשת את לקוחות החברה בארץ ובעולם, בהם חברת החשמל, שופרסל, ואלקטרה. החברה מעסיקה כ- 120 עובדים, מתוכם כ- 70 במרכז הפיתוח בישראל ועוד כ- 50 עובדים במשרדי החברה בארה"ב, גרמניה, אנגליה, שוויץ, איטליה, ספרד, שבדיה, צרפת ואיחוד האמירויות, והיא נמצאת בשלבי התרחבות וקליטת עובדים נוספים בכל אגפיה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית