דודא גייסה 50 מיליון דולר בסבב D

זהו סבב הגיוס הגדול ביותר של החברה, המפתחת כלים המאפשרים למעצבי אתרים לשלב בין תהליכי ויכולות העיצוב לבין העבודה מול לקוחות הקצה

דודא גייסה 50 מיליון דולר בסבב D

צוות דודא. צילום: אמיר נג׳אר

חברת דודא (Duda), המפתחת מערכות לבנייה ועיצוב אתרי אינטרנט לסוכנויות דיגיטל ופלטפורמות   SaaS, גייסה 50 מיליון דולר בסבב D, סבב הגיוס הגדול ביותר של החברה. את הסבב הובילה קרן קלארידג' ישראל והשתתפו בו משקיעים קיימים.

דודא מפתחת כלים המאפשרים למעצבי אתרים וסוכנויות דיגיטל לייעל את יכולותיהם ולשלב באופן מיטבי בין תהליכי ויכולות העיצוב לבין תהליכי העבודה מול לקוחות הקצה.  הפלטפורמה של החברה כוללת גם פתרון white label המאפשר לסוכנויות להציב את המותג שלהן בקדמת הבמה תוך ניהול הלקוחות, ההרשאות ועוד.

בנוסף, דודא מאפשרת לחברות SaaS להרחיב את מגוון שירותיהן ולהציע שירותי עיצוב אתרים גם עבור לקוחות קטנים ובינוניים, מעבר לליבת העסקים הקיימת שלהן. המערכת נבנתה במיוחד עבור מעצבי אתרים ופלטפורמות ומאפשרת יכולות הרחבה וקסטומיזציה רבות. כיום ישנם כמיליון אתרים שנבנו על ידי למעלה מ-17,000 אלף אנשי מקצוע ברחבי העולם, בהתבסס על הפלטפורמה של Duda.

איתי סדן, מייסד שותף ומנכ"ל דודא: "יש לנו חיבור מצוין עם קלארידג' ישראל, ואנו רואים עין בעין את תוכניות ההתרחבות וחזון העתיד של החברה. בשנים האחרונות ובשנה האחרונה במיוחד, חווינו  צמיחה משמעותית ובעזרת הגיוס הנוכחי אנחנו מתכוונים להאיץ את הצמיחה עוד יותר ולהגדיל את החברה בישראל ובעולם״.

עודד טל, שותף מייסד מנהל בקלארידג' ישראל: "אנו מצפים לשתף פעולה עם דודא ובעלי המניות הקיימים שלה במטרה להמשיך לבסס את מעמדה המוביל של דודא בתחום התמחותה, כמו גם להגשים את החזון של החברה להפוך את תחום בניית אתרי האינטרנט לקל וסקיילבילי יותר למעצבי אתרים בכל העולם״.

דודא הוקמה ב-2009 ע"י איתי סדן ואמיר גלט וגייסה עד כה 100 מיליון דולר. החברה מעסיקה 180  עובדים, מתוכם 90 בתל אביב והשאר בפאלו אלטו, קולורדו, לונדון וברזיל. הסבב הנוכחי ישמש להאצת הצמיחה של החברה באמצעות חיזוק ופיתוח הטכנולוגיה הקיימת, פיתוח מוצרים חדשים והרחבת ההשקעות בכל מחלקות החברה עם דגש על מחלקות המו"פ, המכירות והשיווק.