AYECKA הישראלית תפעל עם Envistacom האמריקאית לפיתוח מודם וירטואלי

הפתרון המשותף יתמוך בקישוריות 5G, קישוריות לוויינית בפס רחב ותקשורת בתנועה. שיתוף הפעולה זכה למענק של מיליון דולר מטעם קרן בירד

אילוסטרציה. צילום: BIGSTOCK/Copyright: Andrew Suslov

 

חברת AYECKA הישראלית מדווחת על התרחבות הפעילות בארה"ב באמצעות שיתוף פעולה עם חברת Envistacom, המתמחה במתן פתרונות תקשורת לוויינית, סייבר ומודיעין לקהילות התעופה והחלל. במסגרת שיתוף הפעולה יפתחו החברות מודם קצה וירטואלי המאפשר לשלב רכיב תוכנה בכל יחידת קצה ברשתות המבוססות על תקשורת לוויינית באמצעות הטכנולוגיה של AYECKA. שיתוף פעולה זה מצטרף לשורה של פרויקטים שונים אותם מובילה החברה בישראל עם חברות ביטחון ותקשורת שונות.

AYECKA מתמחה בפתרונות חדשניים לשווקי התקשורת הלוויינית הביטחוניים והאזרחיים, והינה ספקית של טרמינלי לוויני VSAT מהדור הבא ל-Eutelsat. החברה היא אחת השחקניות המובילות באספקת מוצרים ופתרונות לשוק קבוצות הלוויינים במסלול לווייני נמוך (LEO), ומספקת בין היתר פתרונות מקצה לקצה הכוללים טרמינלי תקשורת ביבשה, מודמים ופתרונות מוטסים.

הפתרון המשותף הפתרון המשותף יתמוך בקישוריות 5G, קישוריות לוויינית בפס רחב ותקשורת בתנועה. הוא יאפשר לבצע וירטואליזציה והעברה של גלים, פרוטוקולי תקשורת וסטנדרטים שונים על גבי רשתות תקשורת לוויינית ותקשורת 5G על מכשיר אחד. המכשיר צפוי לעמוד בסטנדרטים מחמירים להגנת סייבר. בין היתר תתאפשר העברת מידע במהירות של 100Gbps וגמישות בארכיטקטורת הרשת לתמיכה בממשקים שונים. שיתוף הפעולה בין החברות זכה למענק של מיליון דולר מקרן בירד.

מנכ"ל AYECKA אבינועם גרבר מסר: "אנו שמחים על שיתוף פעולה אסטרטגי בארה"ב ועל קבלת מענק בהיקף של מיליון דולר מקרן בירד. שיתוף פעולה זה הינו עדות לטכנולוגיה המובילה של החברה וליכולתה לספק פתרונות מקיפים מהמעלה הראשונה בשוק התקשורת הלוויינית. אנו בטוחים כי נדע למנף את שיתוף הפעולה עם Envistacom ולהרחיב את החדירה שלנו בשוק התקשורת הלוויינית בארה"ב".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית