זום משיקה שירותי טלפוניה בישראל

שירות ה-Zoom Phone, שכבר מוצע בעשרות מדינות, מאפשר ללקוחות להשתמש באפליקציה אחת מאוחדת לצורך שיחות טלפון, פגישות וידיאו וצ׳אט

זום משיקה שירותי טלפוניה בישראל

הטלפונים החדשים של זום. קרדיט צילום: באדיבות החברה

זום נכנסת לשוק הטלפוניה הישראלי, עם הודעתה על זמינות של שירות הענן Zoom Phone בישראל. במקביל, חושפת החברה שלושה מכשירי Zoom Phone – קטגוריה חדשה של חומרה המיועדת לסביבת העבודה ההיברידית, מהמשרדים הביתיים ועד לחללי העבודה המשותפים. המכשירים משלבים את הטכנולוגיה של זום עם חומרה של Poly ו- Yealink לטובת פתרון טלפון שולחני all in one עם מסך מגע המיועד לפגישות וידאו ב-HD, שיחות טלפון ושיתוף מסמכים אינטראקטיבי. 

טלפוניה מבוססת ענן

השירות שמוצע לעסקים ולארגונים בישראל וב-45 מדינות נוספות הוא מערכת טלפוניה מבוססת ענן, הזמינה כתוסף לפלטפורמת זום הקיימת ומספקת שיחות מאובטחות ובאיכות קול HD כפתרון חלופי ל-PBX (הטלפוניה המסורתית). תוכנית הבסיס שמציעה זום -  Global Select - מאפשרת לחברות עם סניפים במספר מדינות לעבור לתוכנית אחת בתעריף אחד שמאפשר שיחות ב-46 מדינות, כמו גם מספר חיוג ישיר (DID) לכל רישיון שימוש.

הפלטפורמה תומכת בשיחות יוצאות ונכנסות דרך קישוריות רשת טלפון ממותג ציבורי מקומי (PSTN), כך שארגונים יכולים להחליף את המרכזייה הקיימת שלהם ולרכז את כל דרישות התקשורת העסקית באותו המקום, עם מערכת ניטור שמאפשרת פיקוח בכל עת על איכות השיחות. ניתן להוסיף גם חבילת תקשורת בינלאומית לא מוגבלת כאשר יש צורך לשיחות בין מדינות.

השירות הגמיש מאפשר ניהול ופיקוח על כלל המשתמשים במערכת מרכזית אחת, עם כל שירותי ה- PBX הקלאסיים, המאפשרים תקשורת זורמת בין כל הגורמים בארגון:  משתמשים יכולים לקרוא תמלול, או להאזין להודעות קוליות ישירות מהאפליקציה, לשנות את זהות המשתמש בשיחה יוצאת, להקליט שיחות בלחיצת כפתור ואפילו למנות אדם אחר לקבל שיחות בשמם עם מערכת ניתוב שיחות חכמה.

תמו הימים שבהם ארגונים צריכים לתמרן בין מספר ערוצי תקשורת, בין מחלקות ומדינות שונות, עם מספר שונה לכל עובד, מספקים שונים, שלא תמיד יכולים לספק איכות שיחות ברמה קבועה ואיכותית, או אבטחה מלאה״, מסר דארן פאטי, מנהל אזור EMEA Zoom Phone בזום.

מכשירי ה- Zoom Phone

מדובר במכשירים קלים להתקנה ולשימוש הכוללים כרגע שלושה דגמים: CCX 600 Desk Phone ו-CCX 700 – טלפונים שולחניים עם מצלמת וידיאו משולבת של חברת Poly, וטלפון הווידיאו החכם VP59 של Yealink. המכשירים פועלים תמיד ומוכנים לשיחה מיידית. ניתן לנהל איתם שיחות מתוזמנות מראש, לקבל ולהוציא שיחות טלפון, לבדוק מענה קולי ולחלוק מידע. הם ניתנים לניהול בקלות ממשק ״אדמין״ מרכזי אחד, והכניסה מתבצעת באמצעות חשבון הזום הרגיל.

המכשירים החדשים יכולים להסתנכרן עם לוחות השנה, פגישות מתוכננות ורשימות קשר. הם בעלי מסך מגע המאפשר להשתמש בהם כ״לוח מחיק״ אינטראקטיבי לטובת שיתוף תכנים ועבודה משותפת. החברה מוסרת כי מכשירים חדשים נוספים יגיעו בהמשך.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל