גם זה נמצא בדארקנט: תחרויות פשיעת קריפטו נושאות פרסים

במסגרת תחרות שנמצאת בימים אלה בעיצומה נקראים המשתתפים להגיש הצעות לדרכים בלתי שגרתיות לביצוע מתקפות. לזוכה המאושר יוענק פרס בסך 115 אלף דולר

גם זה נמצא בדארקנט: תחרויות פשיעת קריפטו נושאות פרסים

BIGSTOCK/ Copyright: Phongphan

 

מזה כחודש מתנהלת באחד הפורומים המובילים בשפה הרוסית בדארקנט תחרות, במסגרתה נקראים המשתתפים להגיש הצעות לדרכים בלתי שגרתיות לבצע מתקפות קריפטו הכוללות, בין השאר, דרכים לגניבת מפתחות הצפנה וארנקים דיגיטליים, פריצה לתכנות כרייה ועוד – כך חשפה חברת מודיעין הסייבר Intel471. האתר The Hacker News מעדכן כי התחרות צפויה להסתיים בחודש ספטמבר עם ההכרזה על הזוכה, לו יוענק פרס בסך 115 אלף דולר.

״עד כה, המועמדים המובילים כוללים נושאים כמו הקמת אתרי בלוקצ׳יין מזויפים שיכולים ללכוד מידע רגיש, יצירת בלוקצ׳יין חדש של מטבעות קריפטוגרפיים מאפס, הגברת מהירות הגיבוב של חוות כרייה ובוטים, ופיתוח כלים שיוכלו לפרוץ למחשבי הקורבנות ולאסוף מידע על המטבעות״, אמר לאתר מייקל דבולט, סגן נשיא בכיר למודיעין גלובלי של Intel471.

״פורומים מחתרתיים אינם רק משמשים כשוק, אלא גם מובילים ומפתחים חידושים שונים וגישות חדשות, שאינן זקוקות לאישורים בירוקרטיים״, כך על פי הבלוג הרשמי של Intel471, שמזהיר כי לא מדובר בפעם הראשונה שמתנהלת תחרות כזו, המהווה כר פורה לגורמים הזדוניים שהנם מהירים ויעילים יותר מהארגונים המסורבלים שנאלצים לעבור משוכות שונות בדרכם להפעיל הגנות.

״שטחי המתקפה ילכו ויתרחבו ככל שהטכנולוגיה סביב מטבעות קריפטוגרפיים ומימון מבוזר תמשיך להתפתח. על עסקים לצפות באתרים המחתרתיים באופן פרואקטיבי בכדי לפתח אסטרטגיה למצבים בהם פושעים יתמקדו בהם במטרה להרוס אותם באמצעות מידע שהשיגו מתחרויות, כמו זו שהתגלתה כאן״, נכתב.

אולי יעניין אותך גם