אלביט: עסקה באסיה-פסיפיק למערכת SPECTROTM XR

אלביט מערכות זכתה בחוזה בסך 80 מיליון דולר לספק מערכות אלקטרו-אופטיות משולבות בינה מלאכותית לכוחות ימיים של מדינה באסיה-פסיפיק

אלביט: עסקה באסיה-פסיפיק למערכת SPECTROTM XR

קרדיט: אלביט

אלביט מערכות הודיעה היום (ד) כי לאחר בחינות טכניות תחרותיות היא זכתה בחוזה בסך כ-80 מיליון דולר ממדינה באסיה-פסיפיק לספק מערכות אלקטרו-אופטיות מולטי-ספקטרליות מסוג SPECTROTM XR עבור כוחות ימיים. החוזה יבוצע על פני תקופה של ארבע שנים.
 
במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק מערכותSPECTRO XR  שתשולבנה על גבי מגוון פלטפורמות ימיות.SPECTRO XR  הנה מערכת אלקטרו-אופטית מולטי-ספקטרלית לטווחים ארוכים המספקת לכוחות ימיים, אוויריים ויבשתיים יכולות מתקדמות של מודיעין, מעקב, איסוף והרכשת מטרות, ביום ובלילה ובתנאים של ראות לקויה כגון ערפל, לחות, עשן, אובך ואבק.

באמצעות בינה מלאכותית, SPECTRO XR מבצעת מעקב וידאו על מטרות מרובות, זיהוי תנועה של מטרות וגילוי תנועה בוידאו, בכדי לקיים סריקת מטרות רציפה, למצות תובנות מבצעיות ולצמצם טעויות אנוש. 

אורן סבג מנכ"ל משותף, אלביט מערכות מודיעין ול"א, אמר: ״אנו רואים דרישה הולכת וגוברת למערכתSPECTRO XR  על רקע ביקוש גדל והולך מצד כוחות ימיים ואוויריים לפתרונות מודיעין מתקדמים בעלי יכולת ייחודית לשמר אחיזת שטח עדיפה גם בתנאי ראות מאתגרים״.

אולי יעניין אותך גם