רפאל תוביל מאגד ישראלי לפתרונות הגנה בסייבר על תשתיות קריטיות

במאגד יהיו שותפות חברת חשמל לישראל, תש"ן (תשתיות נפט ואנרגיה בע"מ), Waterfall, Trapx, MobileGroup, Radiflow, CyberPro, XMCyber, Cervello, Cynerio.

צילום: רפאל

המאגד אותו מקימה ומובילה חברת רפאל לראשונה בישראל בתחום ה-OT, כולל 11 חברות מובילות במשק בתחום הגנת הסייבר: חברת חשמל לישראל, תש"ן (תשתיות נפט ואנרגיה בע"מ), Waterfall, Trapx, MobileGroup, Radiflow, CyberPro, XMCyber, Cervello, Cynerio.

המאגד ושמו ״Israeli Operational Technologies Cyber Consortium", מציע פתרונות להגנה מפני פעילויות לוחמה בסייבר המכוונות על ידי גורמים עוינים, במטרה להגן על נכסים קריטיים בענפי התחבורה, נפט וגז, ייצור, מים וביוב, תשתיות אנרגיה ועוד. רפאל פרסמה את ההודעה היום (ג') במהלך השתתפותה בתערוכת הסייבר העולמית GISEC המתקיימת בדובאי. 

גידי וייס, סמנכ"ל לפיתוח עסקי, שיווק ואסטרטגיה בחטיבת אוויר ומודיעין ברפאל: "המאגד החדש מציב את מדינת ישראל כמובילה בתעשיית הסייבר OT העולמית. ישראל ידועה כ'אומת הסייבר' ומוכרת בעולם אבטחת הסייבר ומומחיותה ב-OT.

״רפאל מתגאה במאגד בו יכללו חברות מובילות במשק, אשר מספקות פתרונות הגנת סייבר מהטובים ביותר. המאגד ישלב וישתמש בכל הידע והטכנולוגיה בתחום אבטחת הסייבר שפותחו בישראל על ידי החברות השותפות במאגד, יאפשר גמישות מסחרית וישפר את התחרותיות שלנו, כמו גם את יכולותינו לחבור ולשתף פעולה עם תעשיות ועם ארגוני הגנת סייבר בשווקים שלנו."

רועי ירום, ראש מרכז התעצמות במערך הסייבר הלאומי: "כחלק מתפקידינו בהגנה על תשתיות מדינה קריטיות, אנו מעודדים יוזמות שמאגדות את הידע הקיים בתחום ומאחדות כוחות במטרה לפתח פתרונות הגנה ייחודיים בתחום. לידע ולניסיון הייחודי שנצבר בישראל יש רבות מה לתרום".
 


 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית