סייברארק השיקה מרכז פיתוח חדש בבאר שבע

המרכז ממוקם בפארק ההייטק 'גב ים נגב', בסמוך לקמפוס התקשוב החדש של צה"ל ולאוניברסיטת בן גוריון. מנכ״ל החברה: צעד נוסף במסע מסטארטאפ ישראלי פורץ דרך לחברה גלובלית גדולה

חנוכת מרכז הפיתוח בב״ש. מימין לשמאל: יגאל גורביץ' (סמנכ״ל בכיר, רשות ההשקעות), אבי יעקבוביץ' (מנכ"ל גב ים), חן ביתן (מנהל סייברארק ישראל), שי סאפר (מנהל מרכז הפיתוח), אודי מוקדי (מנכ"ל סייברארק), רוביק דנילוביץ' (ראש עיריית ב״ש), ופרופ' דניאל חיימוביץ (נשיא אונ׳ בן גוריון). צילום: דיאגו מיטלברג

חברת הסייבר הישראלית סייברארק (CyberArk) חנכה את מרכז הפיתוח שלה בבאר שבע. המרכז ממוקם בפארק ההייטק 'גב ים נגב', בסמוך לקמפוס התקשוב החדש של צה"ל ולאוניברסיטת בן גוריון. בפארק פועלים גם קריית הסייבר של ישראל, מרכז ה-CERT של מערך הסייבר הלאומי ויותר מ-70 מרכזי פיתוח וסטארטאפים.

סייברארק, הנסחרת בנאסד"ק, היא מובילה גלובלית בתחום אבטחת זהויות. זאת, על בסיס התמקדות בניהול גישה פריבילגית ושכבת הגנה קריטית. לקוחות החברה כוללים 6,700 ארגונים ברחבי העולם, בהם מעל 50% מחברות ה- Fortune 500.

את המרכז מנהל שי סאפר, שניהל בעבר את מרכז PayPal בבאר שבע ולפני כן שימש כמנהל המו"פ של הסטאראטפ CyActive. סייברארק מתכוונת לגייס יותר מ-200 עובדים בישראל בשנת 2021, מתוכם מעל 100 מתכנתים עבור מרכזי הפיתוח בפתח תקוה, וכעת גם בבאר שבע. פתיחת המרכז החדש של סייברארק הוא תוצאה של מאמץ משולב בין החברה, להנהלת פארק ההייטק גב ים נגב, שהינו שותפות בין אוניברסיטת בן גוריון, עיריית באר שבע וחברת גב ים. 

"פתיחת מרכז הפיתוח היא צעד נוסף במסע הארוך של סייברארק, מסטארטאפ ישראלי פורץ דרך לחברה גלובלית גדולה, שממשיכה לצמוח ולעמוד בחזית החדשנות ומגנה על המידע הרגיש ביותר של הארגונים המובילים בעולם", אמר אודי מוקדי, מנכ"ל ומייסד סייברארק. "עובדינו במרכז החדש משתלבים במערך המחקר והפיתוח הכללי של החברה, ואנו גאים על כך שהחדשנות כחול-לבן של סייברארק תגיע מעתה ללקוחותינו הגלובליים גם מכאן, מבירת הנגב של ישראל".

"המיקום בדרום הארץ, ובבאר שבע בפרט, הוא יתרון וגם ערך עבורנו", אמר חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל וסמנכ"ל מוצרים גלובלי. ״הסמיכות לקמפוס חיל התקשוב, לאוניברסיטת בן-גוריון, למותגים גלובליים ולסטארטאפים שיושבים בקריית הסייבר בבאר שבע היא יתרון עצום הן לחברה והן לעובדים. אנו שמחים על ההזדמנות לתרום את חלקנו בבניית האקו-סיסטם המיוחד הזה של ממשלה, אקדמיה ותעשיה בבירת הנגב, ולסייע לחיזוק תעשיית ההייטק הישראלית ומיתוגה של באר שבע כמרכז סייבר עולמי".

יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי, מסר כי  "סייברארק, אחת מחברות הסייבר המובילות, מצטרפת לאקוסיסטם המשגשג בפארק יחד עם חמ"ל מערך הסייבר הלאומי, יחידות הסייבר והמחשוב של צה"ל, עשרות חברות הייטק וסייבר, ואוניברסיטת בן גוריון. הגנת סייבר עושים יחד כקהילה, והצטרפות ענקית כמו סייברארק תתרום באופן משמעותי לחיזוקה וביסוסה של באר שבע כבירת הסייבר של ישראל״.

"פארק גב-ים נגב מכיל היום כ-65 אלף מ"ר של אקוסיסטם ייחודי, המאגד כ-70 חברות ישראליות ורב לאומיות, מהמובילות בעולם, אשר זיהו את הפוטנציאל, תקעו יתד וקבעו את מושבן בפארק״, מסר אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים. ״בפארק מועסקים כ-3,000 עובדי הייטק, והוא מהווה את אחד ממוקדי הידע הגדולים בתחום הסייבר ואבטחת המידע. עם השלמתו, יכיל הפארק כ-200 אלף מ"ר ויועסקו בו למעלה מ-10,000 עובדים, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-1.5 מיליארד ש"ח".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית