חברת Quali הישראלית תספק אבטחת סייבר לפרויקטים ממשלתיים של מדינות המפרץ

החברה, העוסקת באוטומציה של תשתיות מחשוב ומבוססת בארה״ב, התקשרה עם Beacon Red האמירתית לפיתוח סביבות אימון ובדיקות סייבר עבור מדינות ה-GCC: האמירויות, בחריין, ערב הסעודית, קטאר, עומאן וכוויית

BIGSTOCK/Copyright: World Image

חברת קוואלי (Quali) הישראלית-אמריקנית, העוסקת באוטומציה של תשתיות מחשוב, תקשורת וענן, תשתף פעולה עם חברת Beacon Red האמירתית לפיתוח מערכת סביבות אימון ובדיקות סייבר עבור המדינות החברות במועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (Gulf Cooperation Council – GCC): איחוד האמירויות, בחריין, ערב הסעודית, קטאר, עומאן וכוויית. קוואלי נוסדה בישראל ב-2004 ומחזיקה כאן משרדים, אך המטה שלה נמצא באוסטין, טקסס. ביקון רד מפתחת מערכות אימון והערכה עבור שוק הביטחון המזרח תיכוני.

מהחברה נמסר כי מטרת שיתוף הפעולה הוא ״לספק אבטחת סייבר ושירותים נלווים לפרויקטים ממשלתיים, צבאיים, ושל תשתיות קריטיות עבור שש מדינות ה-GCC. במסגרת תנאי הפרויקט, ביקון רד וקוואלי יספקו פתרון משותף שיאפשר ללקוחות להגדיר תרחישי סייבר מורכבים ובדיקות יכולות פעולה הדדית, אשר יחזקו את התמיכה באבטחת הסייבר בפריסות קריטיות ובניהול סביבות מאובטחות״.

״על ידי שילוב פתרון ה-Cloud Shell במה שאנחנו מציעים, מה שהיה בעבר לוקח ימים או שבועות להגדיר יכול עכשיו להתרחש בלחיצת כפתור״, אמר מוריציו דה אלמיידה, מנכ״ל Beacon Red. ״יחד, נוכל להרחיב עוד יותר את משימתנו להגן על לקוחותינו בתחום הביטחון הלאומי מפני מתקפות סייבר ההולכות ונעשות מורכבות והרסניות יותר. נתמקד במניעת, שיבוש, ועמידה כנגד מתקפות סייבר, תוך הגברת יכולת הלקוחות שלנו לשמור על חוסן תפעולי״.

״הן קוואלי והן ביקון רד מאמינות באפשרות בחירת מערכות מידע ובגמישות השירות, ומאפשרות ללקוחות לבחור את הסביבות הנכונות לצרכיו״, מסר ג׳ון קלם, סגן נשיא בכיר בקוואלי. ״הטכנולוגיות שלנו מותאמות היטב למשימת אבטחת הסייבר שתאפשר בחירות בטוחות עבור לקוחותינו המשותפים, והיכולות של קוואלי מבטיחות ניהול סיכונים בסביבות שונות. הסכם זה יאפשר לנו להמשיך את צמיחתנו המשותפת יוצאת הדופן״.

פלטפורמת CloudShell של חברת קוואלי מפשטת את תשתית הענן והופכת אותה לנגישה ומאובטחת יותר לצורך פיתוח והטמעה של אפליקציות, תוך האצת תהליכי הפיתוח והטרנספורמציה הדיגיטלית. מטרת החברה הי לאפשר לארגונים להתמודד מול מורכבות תשתיות הענן והטכנולוגיות הנלוות מבלי להשקיע מאמצים ניכרים וזמן יקר ולאפשר לצוותי הפיתוח לפתח, לבדוק ולהטמיע יישומים באופן עצמאי וקל.  

פניתי לחברת קוואלי בבקשה לקבלת פרטים נוספים בנוגע לשת״פ המסקרן. ככל שיתקבלו, יפורסמו כאן.  

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית