חברת SAM הישראלית סוגרת סבב גיוס בסך 20 מיליון דולר

החברה, המספקת פתרון מבוסס תוכנה בתחום ההגנה על רשתות לא מנוהלות ומכשירי IoT, מתכננת להשתמש בכספי הגיוס להרחבת הטכנולוגיה לעולמות ה G5 ולגיוס עובדים חדשים

צוות המייסדים של SAM: סיוון ראושר, איילון רותם, ושמואל חפץ. צילום: תומר רוטנברג

חברת הסייבר הישראלית SAM, המספקת פתרון מבוסס תוכנה בתחום ההגנה על רשתות לא מנוהלות ומכשירים חכמים (IoT), מודיעה על סבב גיוס B בסך 20 מיליון דולר, בהובלת בלאקברי ו-Verizon Ventures. הגיוס הנוכחי מעמיד את סך ההון שגויס ע"י החברה על סכום של כמעט 40 מיליון דולרים. סבב הגיוס נוכחי נועד להאיץ את צמיחת החברה, המאבטחת כיום 2 מיליון רשתות ו-70 מיליון מכשירים ברחבי העולם, ולהרחיב את פעילותה לאבטחה של 10 מיליון רשתות תקשורת ו-500 מיליון מכשירי קצה, עד לסוף 2021.

החברה פיתחה מערכת אבטחת סייבר להגנה על רשתות ביתיות ולחברות קטנות ובינוניות. "מכיוון שאנחנו הפתרון הצומח והנפוץ ביותר במרחב שלנו, הצלחנו לשפר את טכניקות ההתנהגות והלמידה שלנו כדי לא רק לזהות, אלא גם למנוע התקפות המכוונות למכשירים חכמים", אמרה סיון ראושר, מנכ"לית SAM. "שילוב הטכנולוגיה שלנו והמהפך של רשתות ה-5G יאפשר לנו לחזות בצורה מדויקת יותר את מתקפות הסייבר הפוטנציאליות״.

החברה תשתמש בכספי הגיוס לפיתוח מוצר חדשני המנגיש את תחום אבטחת הסייבר למכשירים חכמים המחוברים לרשתות 5G. כמו כן, החברה תמנף את ארכיטקטורת ה-Mobile Edge Computing של רשתות 5G המאפשרת פעולות מקורבות יותר למכשירים. עם חשיפה מוגברת וחביון מופחת של קישוריות 5G, החברה תוכל לקבל החלטות מהירות יותר עבור אבטחת המכשירים החכמים מכל מקום.

SAM הוקמה במרץ 2016 ע"י סיוון ראושר, איילון רותם (כיום סמנכ"ל טכנולוגיות) ושמואל חפץ (כיום סגן יו"ר הדירקטוריון). כולם יוצאי יחידות טכנולוגיות - 8200 ו-81, עם ניסיון רב בתחום אבטחת הרשתות. לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק וברלין.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית