אודיקס תספק למשרד התקשורת טכנולוגיה להגנה מפני התקפות זמן אפס

חברת הסייבר זכתה במכרז לאספקת שירותי הלבנה בענן לסביבת ה-CRM של משרד התקשורת בחמש השנים הבאות; הפרויקט יתבסס על מערכת NetFolder של החברה

ד"ר אורן איתן, מייסד ומנכ"ל אודיקס. צילום: תומר שלום

חברת הסייבר הישראלית אודיקס, העוסקת בטכנולוגיית הלבנת קבצים, זכתה במכרז של משרד התקשורת לאספקת מערכת הגנה מפני התקפות זמן אפס ואבטחת הרשת הארגונית. הפרויקט יתבסס על מערכת NetFolder של אודיקס.

מערכת NetFolder של אודיקס פותחה במטרה להגן על ארגונים מפני התקפות סייבר המבוססות על נוזקות שחבויות בקבצים הנמצאים בשימוש יומיומי. המערכת מספקת למשתמשים ארגוניים שכבת אבטחה מתקדמת, המבוססת על טכנולוגיה ייחודית של אודיקס ועל אלגוריתם ה-TrueCDRTM שפיתחה.

בהתאם לגישת האבטחה של "הלבנת קבצים", או CDR (ר"ת- Content Disarm and Reconstructions), כל קובץ שנכנס לרשת הארגונית מפורק לגורמיו הראשוניים ומורכב מחדש, כאשר כל קוד זדוני או רכיב שאינו חיוני לקובץ - נותר בחוץ. הקבצים הנקיים שומרים על הפונקציונליות המקורית שלהם ובטוחים לשימוש, ותהליך ה"הלבנה" מבוצע בזמן אמת ואינו פוגע בביצועי המערכת או ברציפות העסקית. כך, יכולים משתמשים לפתוח בבטחה קבצים בשימוש יומיומי מבלי לחשוש שווירוס חדש ולא מוכר חבוי באחד מהם.

במסגרת הפרויקט, אודיקס תספק למשרד התקשורת את יכולות הלבנת הקבצים של NetFolder לתקופה של חמש שנים. המערכת תוטמע בסביבת Microsoft azure ותתממשק בצורה מלאה, לראשונה בישראל, לסביבת הסיילספורס של משרד התקשורת. עם סיום ההטמעה, המערכת תבצע באופן אוטומטי תהליך הלבנה לכל מסמך או קובץ שיועלו לפורטל המכרזים או למערכת הסיילספורס של משרד התקשורת. המערכת תאפשר גם התראות מידיות על וירוסים ונוזקות שהוסתרו בקבצים, וכך תסייע במניעת חדירה של וירוסים לרשת הארגונית, כולל פורטלים ארגוניים ועבודה מהבית.

ד"ר אורן איתן, מייסד ומנכ"ל אודיקס: "בחודשים האחרונים אנו עדים לביקוש גובר בשוק הארגוני לפתרונות אבטחה מתקדמים. הקבצים הנמצאים בשימוש יומיומי הפכו לאחת הדרכים הנפוצות להחדרת נוזקות לארגונים, והבעיה מחריפה במקרים של נוזקות חדשות (התקפות זמן אפס) שאינן מזוהות על ידי פתרונות מסורתיים. לכן ארגונים זקוקים לפתרונות המבוססים על טכנולוגיה שהיא עיוורת לנסיבות חברתיות או אנושיות. החזון שלנו הוא להנגיש ללקוחותינו את כלי ההגנה הטובים והמתקדמים ביותר״. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית