חברת פורטר גייסה 300 מיליון דולר, לפי שווי של 3 מיליארד

הכפילה את הכנסותיה בשנה האחרונה, ומאבטחת כעת יותר מ-250 מיליארד דולר של עסקאות בשנה. החברה צפויה להכפיל את כמות העובדים במרכז הפיתוח של החברה בתל אביב

עובדי חברת פורטר. צילום: אבי ראול

חברת פורטר (Forter), העוסקת במניעת הונאות בסחר-אלקטרוני, הודיעה כי גייסה 300 מיליון דולרים בסבב F בהובלת Tiger Global Management ובהשתתפות Third Point Ventures ו-Adage Capital Management . החברה גייסה 125 מיליון דולר לפני כחצי שנה בלבד, ומאז שווי החברה כמעט שולש והגיע ל-3 מיליארד דולר. עם השלמת סבב הגיוס הנוכחי Forter הופכת לחברה בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בשוק מניעת ההונאות העולמי.

הגיוס יאפשר ל- Forter להמשיך ולהאיץ את החזון שלה: לייסד מערכת המשלבת סוחרים מקוונים, בנקים וספקי תשלומים הפועלים במשותף להעניק לצרכנים את הביטחון והנוחות הנדרשים כדי לקנות בחופשיות ובלי דאגות תוך כדי בלימת ניסיונות ההונאה. החברה תמשיך להרחיב את מגוון הפתרונות שלה, ואת רשת הנתונים הגלובלית שעליה מבוססים הפתרונות הללו.

 "קבענו סטנדרט חדש לאמון בעולמות המסחר המקוון", אומר מיכאל רייטבלט, מנכ"ל ומייסד שותף של Forter. "פורטר מאגדת יחדיו סוחרים, בנקים ושירותי סליקה, שביחד משפרים באופן דרמטי את אחוזי אישור העסקאות, מצמצמים לכמעט אפס  דחיית עסקאות באופן שגוי, ומספקים לצרכנים חווית קניה נוחה, טובה, ומאובטחת״.

במהלך השנה האחרונה, הכפילה החברה את רשת הנתונים הגלובלית שלה: היא מגנה על יותר ממיליארד צרכנים, שמבצעים עסקאות בסכומים של יותר מ-250 מיליארד דולר בכל העולם. כמו כן, השיקה יחד עם Capital One את פלטפורמת Trusted Authorization (הרשאה בטוחה), אחד המוצרים הראשונים בעולם שמאפשר לסוחרים לאשר יותר לקוחות ולדחות פחות עסקאות באופן שגוי על ידי שיתוף התובנות והמידע שיש להם לגבי עסקאות ישירות מול הבנקים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית