AnyClip יצרה קטגורית וידיאו חדשה מבוססת AI ומגייסת 47 מיליון דולר

הפלטפורמה החדשה  מחוללת מהפכה באופן שבו חברות עסקיות מתקשרות עם קהלי היעד שלהם, ומאפשרת להם להתמודד עם הגידול העצום בתכני הווידיאו בכלל, וזה שנוצר ביום שאחרי הקורונה בפרט

AnyClip יצרה קטגורית וידיאו חדשה מבוססת AI ומגייסת 47 מיליון דולר

אראל מרגלית, מייסד ויו״ר JVP ויו״ר הדירקטוריון של AnyClip. צילום: שחר עזרן

מבינה מלאכותית לבינה חזותית: חברת AnyClip, מפתחת הדור הבא של פלטפורמת וידאו מבוססת AI לעסקים, ממצבת את עצמה כ״חברת הבינה החזותית״ (“Visual Intelligence”) ומגייסת 47 מיליון דולר בהובלת קרן JVP ובהשתתפות La Maison, בנק מזרחי ומשקיעים פרטיים. AnyClip מתכננת להשתמש בהשקעה החדשה להכפלת מספר עובדיה העומד כיום על 120, בכל משרדיה בעולם.

ווידאו מתבסס כצורת התקשורת הדומיננטית בעולם העסקי, ומשכך חברות מפיקות ואוגרות כמויות תוכן אדירות - לצרכים פנים ארגוניים (כגון פגישות ועידה, אירועים, קורסים, והכשרות), וחוץ אירגוניים (לצרכי שיווק ומכירות תוך הפצתם באתר החברה, בפעילות המובייל וברשתות החברתיות).

שנת הקורונה האחרונה יצרה מציאות חדשה בסקטור העסקי. המעבר מפגישות אחד על אחד לפורמטים שונים מבוססי וידאו הוביל לגידול דרמטי בהפקה, הפצה, וצפייה בווידיאו. כחלק מהמאמץ של חברות, קטנות כגדולות, להתמודד עם ריבוי תכני הווידיאו – בתוך הארגון ומחוצה לו – הן מחפשות פתרונות אוטומטיים מבוססי דאטה שיאפשרו ניהול, הפצה והנגשת המידע הרב הקיים בווידאו עבור קהלי היעד שלהם: עובדי החברה ולקוחותיהם.

בהיעדר כלי אוטומציה מבוססי בינה מלאכותית, היכולת האנושית והזמן הנדרשים כדי להנגיש  תכנים אלו ולחפש את המידע בתוך הווידאו הופכים את המשימה לבלתי יעילה, יקרה לאין ערוך ולכן גם בעלות-תועלת מפוקפקת. התכנים נשארים עמוק בכאוס ארכיוני, רדומים ולא נגישים. הדאטה הארגוני והעיסקי הרב הקיים בווידאו ובצפייה בו אינו בא לידי ביטוי, ובכך חברות מאבדות יכולות אדירות בשימור המידע, ניתוח המידע והפיכתו לכלי הכנסות יעיל שאין שני לו בעולם התקשורת.

לכן, פיתחה AnyClip פתרון, באמצעות השקת הפלטפורמה האוטומטית הראשונה לניהול, הפצה, וניתוח מידע, המונעת באמצעות הבינה החזותית (Visual Intelligence) הקניינית של החברה. הפלטפורמה מסוגלת לנתח נתונים מתכני וידיאו במהירות גבוהה פי 10 מאשר זמן אמת ומספקת פתרון סקלבילי ועתיר נתונים לחברות מסחריות בכל התעשיות והשפות, השואפות למצב את עצמן בעמדה תחרותית ובחזית הווידאו החדשה. 

הפלטפורמה החדשה נותנת מענה כולל לתרחישי השימוש הרלבנטיים עבור הלקוחות של AnyClip: היא מאפשרת לשדר אירועים חיים ולנתח את תכולתם וביצועיהם בזמן אמת; הנגשה וחיפוש מידע בתוך כל אירוע, הכשרה או פגישה; יכולת לפנות לקהלים בהקשר הרלוונטי עבורם; ריכוז דיווחים ואנליטיקה של ביצועי הווידאו בכל מקום שבו הם מנגנים ברחבי הרשת; יכולת למסחר את הווידאו בכלי מונטיזציה ומסחר אלקטרוני מבוססי מידע; יכולת לזהות תכנים פוגעניים ועוד רבות.

"וידיאו הוא כיום מדיום התקשורת המוביל של עסקים בכל העולם. אולם, המעבר הפתאומי ורחב ההיקף לווידיאו יצר כמויות אינסופיות של תכני וידיאו שהניווט בהן כמעט בלתי אפשרי," הסביר מנכ"ל ונשיא AnyClip, גיל בקר. "פלטפורמת הבינה החזותית שלנו משליטה סדר בכאוס עבור עסקים מכל הענפים והגדלים ובכל שפה. בעזרת ההשקעה החדשה, AnyClip תתרחב כדי למלא את הצרכים של שוק עצום ובלתי מנוצל הממתין לפלטפורמה אוטומטית שמאפשרת לגלות יותר תכני וידיאו, לנקוט בפעולה לגביהם ולהתאימם לצרכים אישיים."

גיל בקר, מנכ״ל ונשיא AnyClip. צילום: באדיבות החברה

"האופן שבו ארגונים משתמשים בווידיאו כדי להעביר מסרים וזהות עובר מהפיכה דרמטית," אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר הדירקטוריון של AnyClip. " כמו שודיאו עשה מהפיכה ענקית לדור ה-Y באמצעות טיק-טוק ומוצרים אחרים, כך מתחוללת מהפיכת הוידאו הבאה בעולם הארגוני, עם המעבר הדרמטי מטקסט לוידאו כדי להביא לידי ביטוי רעיונות גדולים בצורה ויזואלית.

״זהו עידן חדש שנפתח, שבמרכזו וידיאו עוצמתי שמשרת את החברות והארגונים בכל תחום, מניהול ועידות דרך סרטוני הדרכה, תקשורת ארגונית פנימית וחיצונית וכל תוכן אחר שיכול לעבור כעת במהירות ותמציתיות. בעידן החדש שנוצר, החיבור בין AI לוידאו ופלטפורמת הבינה המלאכותית שאניקליפ פיתחה, יצרה פרדיגמה חדשה באופן שבו ניתן להעביר מידע ורעיונות גדולים בעולם העסקי".

אולי יעניין אותך גם